středa 28. ledna 2015

28.1.15 - "Postrach všech silnic," začněte se bát, budu vpuštěná na silnice

   Zdravím. Daří se vám? Dobře, tím by byly vyřízeny potřebné fromality, teď se můžeme zase věnovat mě! :D
Tak nějak si občas připadám -.-
   Tak na začátek musím říct, že tenhle týden nebyla taková katastrofa, i když byl vážně nadprůměrně desivý. V pondělí jsem s přehledem napsala test ze semináře a jedničku (matika). Dopoledne jsem byla u doktorky a dala mi potvrzení, že můžu řídit bez omezení. I když si asi pro jistotu zajdu na oční, protože mám pocit, že to jak vidím už dávno překročilo půl a třičtvrtě dioptrie. Sice se nechci vracet k brýlím a chci věřit v zázrak, že se mi za pět (idk) let zlepšil zrak ze 3,5 dioptrie na jednu a pak na půl a třičtvrtě, ale pro jistotu si to musím ověřit.
   V úterý jsem se vzbudila ráno o čtvrt hodiny dřív a nějakým zázrakem se naučila všech šest děsivě nezapamatovatelných názvů krajů i s jejich umístěním. Snad jsem to napsala i do testu všechno správně, prootže tam byly ještě i kraje Rakouska a Slovenska. Po dalších dvou hodinách jsme psali další test a to z angličtiny. Popravdě mě zaskočily slovíčka typu svěděk a důkaz, ale přitom jsem byla schopná vyjmenovat dva druhy právníků. Dobře, ve slovíčkách mi sem tam něco chybí, ale další cvičení byla opravdová katastrofa. Za OSM bodů jsme měli popsat co se stane, když někdo spáchá zločin... Ehm, myslím si, že s tím co jsem do toho testu celkově napsala budu hooooooooooooooodně moc ráda za 3/4 i když to vidím spíš na 4/5. Co už no, Let it goooo~

Hue hue hue~
   Ve středu (to jest dnes, kdyby náhodu někdo nevěděl, že ano), byl den ze začátku poměrně dost klidný. První hodinu jsme probírali vysoké školy a já zjistila že loni měli na VUT na přijímačkách  celých 20% přijatých! Ha ha ha ha ha.. *hysterický smích* Tak tam se nedostanu ani ve snu. Hned potom v matice jsem se nechytala. V moment, kdy bylo ticho něco jsem plácla a kupodivu to bylo dobře! Wow! I'm rly cool. A pak drámo. Před obědem angličtina a já se skoro zhroutila. Důvod? Nemůžu říct, že by mě to nepotěšilo, ale byla jsem vyslána do dalšího (krajského?) kola v anglické soutěži. Učitelky zjistily, že můžou nominovat dva lidi a ny druhém místě jsme skončily tři. Prý jsem měla nejlepší mluvený projev a nasbírala na něm snad všechny možné body, ale i tak. Já to chtěla jenom zkusit, s tím, že se na to přece nemusím připravovat, že. Zkusím a uvidím, stejně je kamarádka jasná na první místo. Takže za pár týdnů se mudu muset znova informovat o tématech kterých se soutěž týká a prychicky se připravit na extrémní trapás. Nice. Nice. Dnes odpoledne jsem se po hodině a půl plné informací o tom, jak se zachovat když někdo nedýchá, je v bezvědomí, má krvácení etc etc.
Brzo snad budu mít své vlastní tetování~
Mimochodem tohle všechno jsem věděla od páté třídy kdy jsem zažila nehezkých pár dní na skautském táboře. A pro jistotu jsme cvičnou masáž srdce opakovali před Vánoci v praktikách z biologie, takže jsembyla v pohodě. Horší je že už si musím plánovat jízdy. Nejdřív jsem měla jet hned v pátek, ale to už mám na celý den plán. Takže od úterý je možné, že vás budu ohrožovat na silnici. Takže se těště. Je to sice dosti komická představa, ale opravdu se bojím, že budu pro okolí nebezpečná, takže žádný smích a buďte ve střehu.
   Zítra máme jenom čtyři hodiny, jupí! Nejdřív jsme hodin měli mít pět nebo šest! Nakonec nám už čtvrtou hodinu budou rozdávat vysvědčení. Letos (třeťák párty hárd) jsem s vysvědčením opravdu spokojená. Budu mít po hooodně dlouhé době vyznamenání, protože se mi podařilo francouzštinu uzavřít na dvojku. Jupijupijé~
Tak co, měli jste i tento týden nějak káročný? Psali jste testy? Uzavírali jste známkdy, nebo jste měli už uzavřené? Nebo nestudujete a tak tento týden nijak extrémně neprožíváte? Budete si dělat autoškolu? Nebo už ji máte za sebou? Pokud ano, taky jste se tak báli z prvních jízd?
Myslím, že tohle množství otázek je až zahlcující, takže vás už nechám dýchat a žít! Ádié~

2 komentáře:

  1. Vyznamenání jsem měla naposledy v prvním pololetí deváté třídy. Pak už to něj nešlo (= se mi moc nechtělo a byla mi to celkem jedno). Jinak mám z autoškoly takový strach, že tam asi ani nedojdu. Já ani jako spolujezdec nejezdím autem zrovna s klidným srdcem, natož abych byla řidič. Daleko raději mám MHD, autobusy nebo vlaky. Tam mi alespoň hlavou neběhají všechny možné představy toho, jak se můžeme nabourat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naposledy v osmé. Mě to od té doby vždycky pokazila trojka z francouzštiny a letos se mi podařilo to nějak záhodně dotáhnout na dvojku, jupí jé. Musím říct, že je mi vysvědčení stejně k ničemu ať už pololetní nebo na koneci roku, ale když už se spousta lidí okolo snaží... Mě nevadí jízda v autě, ale občas jsou situace kdy mám fakt nahnáno... Ono to není tak strašný, ty teoretický lekce jsu v pohodě :) A jízdy snad budou taky...

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ