sobota 3. ledna 2015

3.1.15 - Je čas ještě něco udělat dokud mám prázdiny

   Zdravím všechny ve stavu zombie, do kterého nejspíše nemá nikdo daleko. Jak jste si užili Novoroční ohňostroj? Nebo rovnou celou Silvestrovskou noc? Já musím říct, že letos jsem byl doma. Nejdřív jsem byla naštvaná, že mě nikdo nikam nepřizval, ale pak jsme se s tím smířila. Nakonec jsem ten den proseděla u počítače a noc utelevize s rodiči nad divným programem na Nově. Musím ale říct, že mi připoměli některé zapomenuté písničky :)

   Musím říct, že za posledních pár dní, kdy mi v pokoji hrála téměř non-stop nějaká hudba, jsem si uvědomila, že jen některé písničky zvládám poslouchat pořád a pořád bez otho aniž by se mi "ohrály". Takové písničky jsou třeba od Florence and the machine z alba lungs, protože mi připadájí strašně uklidňující a doonce se u nich dá dělat spousta věcí a jejich text vám nenarušuje mšlenkové pochody. Dále už jen některé písničky od interpertů jako Imagine dragons (především Bleeding Out) a Linkink Park (Numb a poslední dobou i Castle of glass). A zjistila jsem, že písničky od Kyary Pamyu Pamyu nebo všeobecně K-pop můžu poslouchat pouze při dobré náladě. Máte taky nějaké takovéto interprety, neo přímo písničky? Klidně se o ně podělte ;)
Ano, mám superúchylku na jeleny
   Docela se děsím z pondělního návratu do školy, protože přes dvoutýdenní volno jsem stihla úplně zlenivět. Nejspíš by to nebylo tak špatné, dbychom neměli na příští týden nachystanou spoustu pololetních testů a zkoušení... Co už, budu muset zase máknout a doufat že prázdniny, které jsem přežila v nemoci na kterou nikdo nebral ohledy, udělaly too co měly a dodali mi energii do pololetí vyržet a "bojovat". :D Hlavně doufám, že v neděli budu schopná normálně fungovat a tak se v pondělí ve škole nezhroutím -.-" ~tududum~
   Jak už jsem se v minulém článku zmiňovala, k vánocům jsme dostala stativ, tudíž můžu natáčet! Jupí! Už jsem chtěla natáčet dřív mezi svátky, ale doma je moc hlučno a pořád mám na seznamu moc věcí, které musím udělat. Navíc jsem zjistila, že když už mluvím, tak mluvím opravdu vtipně, takže se natáčení přesouvá dokud se neuzdravím. Navíc už jsem si utrvořila plán na to, co budu natáčet. Chtěla bych natočit "vlog" o náměsíčnosti, taky něco jako smajlíci ve skutečnosti a až mi přijdou všechny naobědnávané věci (přesněji spodní nalepovací řasy, kosmetiku, terou jsem obědnávala z beautynetkorea) a taky vyperu oblečení, tak udělám video o mojí povánoční nakupovací mánii.
   A to je snad vše, co jsem chtěla napsat. Neslibuji, že budu aktivnější, ale budu se snažit web tolik nezanedbávat :)
   Mějte se fanfárově! :D


2 komentáře:

  1. Florence and the machine je moja najobľúbenejšia skupina a tie piesne sú krásne.
    Ja zas k-pop dokážem počúvať aj keď som smutná, len skôr tie pesničky s nádychom "rocku".
    Na videá sa už teším ^^

    Kiyo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se divím, že jsem o ní tak dlouho neslyšela. Až celekm nedávno jsme ji objevila díky tumblru a od té doby je to nejposlouchanější skupina v mobilu :D
      Já nevím, některé temnější písničky se celekm dají, ale prostě většina k-popu mi připadá spíš taneční nebo až moc energická :D
      Snad se mi podaří začít natáčet co nejdřív :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ