neděle 4. ledna 2015

4.1.15 - Po dvou týdnech klidu a pohody je čas na návrat do stresující reality

   Zdravím. Jakpak se vám daří žít s vdomím že zítra je už zase pondělí? Docela špatně? Tak to jsme na tom asi úplně stejně. Po dvou týdech jsem stihla zapomaenout úplně vše, co jsme se kdy naučila a navíc zapomenout i to, co jsem se měla za úkol učit. No každopádn to bude velmi zajímavý novoroční návrat do školy.
   Dnes jsme po návštěvě u babiček jeli do Glóbusu, kde bylo bratrovi poručeo vybrat si boty do divadla. Po delší době se překonal a asi ve třetím obchodě našel boty, které by byl ochotný vzít v úvahu. Takže jsem je hned vzali. A protože jsme se rozhodla že si udělám zítra Korean pizzu od Wengie, šl jsem si koupit
batátu, protože u nás v mini městě je v supermarketech nevedou. A když už jsem byla v tom, vzala jsem si i Daikon (bílá velká ředkev). Chtěla jsem si koupit ještě nudle, ale nebla jsem s to najít nikde "asijský koutek" nebo něco podobného a mezi normálními těstovinami nic nebylo. Protože mám momentálně rozečtenou knížku o Japonském jídle, chtěla jsem si nakoupit i další ingredience, jenomže naši už moc spěchli, takže to padlo. Ale jsem ráda, že mám alespoň něco. A některé normálnější suroviny se dají koupi i u nás....
   Myslím si, že v těchto pozdních hodinách už nic světoborného nevymyslím a tak článek ukončuji. A nezapomeňte: Běžte spát, stejně vás nikod nemá rád...
Und sada gifů *ano gifů a ne džifů* s Lee Pacem  a jeho elfí sebrankou pro dobrou náladu:


2 komentáře:

  1. Tak já budu jakojedna z mála,co se těší xD.. Well, jen potřebuji mít důvod proč se malovat a oblékat se do hezkého oblečení :D .. Jinak taky si nic nepamatuji .. vlastně nemám hotovy 3slohovky, nepřečetla jsem nic a dnes na poslední chvíli jsem došívala sukni, co jsme měli za úkol xD..
    Nejlepší Asisjký 'koutek' mají v Lidlu xD.. (jojo, zase ten lidl xD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bylo jednou z mála pozitivních věcí na tom, že jdu do školy, hned jsem si vymyselal "outfity" na celý týden :D
      Vidím, že taky vše děláš, nebo spíše neděláš, na poslední chvíli :D
      V Lidlu jsem zatím nebyla, nemám se tam jak dostat, protože u nás není a když jedu do Olomouce, nejdezdí k němu žádný autobus nebo tramvaj a pokud je jich tam víc, tak netuším kde :( No pokud budu mít možnost, tak se podívám, děkuju ;)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ