úterý 6. ledna 2015

6.1.15 - Záviďte mi mamku ˘^˘

   Zdravíčko vespolek, jak se daří zombifikaci? *ano vím že je to trapnost největší, ale já prostě musela* Mě se podařilo přežít už druhý den školy v novém roce 2015! A kupodivu se na nás učitelé sesypali jenom trochu, naplánovali jsme jen jeden test a jen jeden psali. Myslím si, že nemusím znovu uvádět důvod mých antipatií k francouzštině, ale řekněme, že dobrou známku mám šanci dostat jenom v testu, který musí být jakš takš objetivní. Myslím si, že jsem to (=fr) napsala celkem slušně, viděla bych to na dvojku, učitelka by to viděla na trojku, ale snad z toho vypadne 2-3 :D A to jest nejspíše vše o škole.

   Dnes se mi podařila nevídaná věc. Šla jsem ze školy s kamarádkou, do Alberta na každodenní nákup potravin a pak ještě do papírnictví pro skicář a pár papírů větších formátů, ať můžu začít pořádně kreslit. A přijdu před dům, začnu hledat klíče a ony nikde. Já inteligentí to člověk jsem odemykala šatnu a nechala si klíče v zámku... Vzhledem k tomu, že v úterý máme jenom šest hodin, tak bych musela čekat před domem dobré tři hodiny, než by kdokoliv přišel. Takže jsem si s těžkým batohem a nákupem v ruce mohla udělat výlet na druhou stranu města (jediné štěstí že nedojíždím) do školy a zpátky. A to jest konec příběhu. Když jsem klíče nemohla najít, začala jsem prostě hysterčit, protože mě nejdřív ani nenapadalo, kde bych je mohla nechat. Jediné štěstí že mi to pak dlošlo, jinak vážně nevím co bych dělala :/
   Nedávno se mi podařilo nemožné! Nebo spíš, já do toho ani nemusela sama zasahovat. Koupila jsem si z trucu nový svetr a když nám visel na sušáku, tak maminka utrosila poznámku, že "takovej svetr mi klidně může uplést i ona". A já se toho chytla, takže pokud si koupím dostatečné množství příze a určím si jak má být kde dlouhý a určím si jestli má být rozepínací nebo ne, tak mi ho do příštího roku uplete. Jupí! Teď už jenom vybrat nejlepší přízi a pořád to mamince připomínat! :D
   Mimochodem jsem se poslední dobou pokoušela o různé pokrmy. Z těch zajímavějších jsem o prázdninách dělala suši, včera jsem zkusila Korean pizzu od Wngie (ale nesehnala jsme špenát) a dnes jsem dělala zeleninu s chilli pastou. Nejdřív jsem tím chtěla naplnit onigiri, ale pak se mi nepodařilo uvařit rýži dostatečně lepkavou, takže to skončilo jenom jako rýže se zeleninou. Nemůžu říct, že by si kdokoliv z rodiny stěžoval, ale ne každý si na každém pokusu pochutnal...
   Momichodem mi už přišel lísteček na vyzvednutí balíčku z pošty, takže pokud to nebudou spodní nalepovací řasy, které jsem si objednávala ještě před Vánoci, nejspíš budu dělat video-unboxing na balíček z beautynetkorea.com, který využívám k nákupu korejské kosmetiky. Výhody a nevýhody této stránky jsem již uváděla v článku.
   A to je myslím vše o čem jsem chtěla mluvit. Napadá vás co bych měla nakeslit? Něco podle předlohy? (+ obrázek) nebo něco pohle sebe na určité "téma"? Pokud vás něco napadá klidně piště, protože tento pátek se nebudu pokoušet o ktreslení busty Hermese ve výtvarce, takže budu mít možnost dělat něco zajímavějšího doma :) Pokoušeli jste se poslední dobou taky o nějaká neobvyklá jídla? Nebo o jídla která jste dřív nikdy nedělali? Pochlubte se!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Love Lily Collins ~

4 komentáře:

  1. Zkus kreslit mraky, to je podle mě zatraceně těžké (nebo alepsoň mě se to tedy nikdy nedaří).

    Já vařit raději nezkouším. I když bych se mohla o něco pokusit až budu doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm mraky jsou zajímavou možností, ale myslím si, že by mi vůbec nešly. Možná zkusit malovat... No, uvidím :D Ale i tak děkuju :3
      No, já to už delší chvilku taky riskovat nebudu, protože se mi podařilo se párkrát spálit.. -.-

      Vymazat
  2. Já mívám zase neustálý strach, že si klíče odložím na poličku do skřínky a pak si zamču, aniž bych si klíče vyndala. Sice domů bych se dostala, ale do školy si musíme každé ráno čipat, takže by byl trochu problém x'D...
    Tak taková máma by se mi hodila doma :D .. má umí pouze šít .'3

    Postav si nějaké zátiší, ať se naučíš kompozici a nebo přihoď oděv, jakožto vnímání všech záhybů a učení se přitlačovat na tužku :)) ..
    Nebo, jestliže chceš zkoušet spíše figurální kresbu, črtej rychlé pohybovky na pár minutek bez detailů :)

    V poslednní době nemám vůbec na nic čas .. Stále zůstávám u tamagoyaki, které si někdy udělám do školy, ale většinou svůj oběd odfláknu pouhou rýží se sýrem, nebo zeleninovým salátem :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to my máme od školy kartu. Sice je větší a dá se lehce zlomit, ale na druhou stranu ji nemůžu zapomenout i s klíči :D
      Nad tím zátiším budu uvažovat... Ale figurálku budu mít n přijímačkách, takže to budu muset začít zkoušet :)
      Já to dělám místo učení, vždycky když toho mám nejvíc :D Prokrastinace forever! :D No ale i tak, já si do školy nestíhám chystat pomalu nic, takže o proti mě máš velké plus :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ