čtvrtek 8. ledna 2015

8.1.15 - Jsem prostě šikovná no...

   Tak dnes se mi podařilo zase něco fenomenálního. Místo hodiny japonštiny jsem totiž strávila celé odpoledne čekáním u zubařky. Jak jsem se tam dostala? Jedla jsem perníček, který mi zbyl od Vánoc, kousnula jsem do posledního kousku a pohnuly se mi zuby. Necítila jsem nic moc tvrdého, ale nejspíš tam něco bylo. Tak jsem se vydala k zubařce, která mě naštěstí ujistila že zub není zlomený ani nic podoného. Dala mi mezi zuby dva plíšky, které po chvilce vytáhla (nevím k čemu to, protože to se zubem nic neudělalo) a řekla mi, že si mám vší silou na ten vyvolený posunutý zub každé ráno a každý večer tlačit. Sice se prý nevrátí do původního stavu hned za den, za týden ale za měsíc by to nejspíš mohlo být lepší... No prostě jsem měla strašné štěstí a žádná tagédie se nekonala, ale nejdřív to nevypadalo zrovna nejlíp, protože mě zub dvacet minut v kuse dost bolel, pak už jenom tlačil. *už si dokážu představit jak nepříjemné můžou být rovnátka...*

  A dále se mi včera povedlo natočit video! Anooooo! A to chce potlesk. Přišel mi totiž balíček s krémem od EtudeHouse a tak jsem ho chtěla co nedřív rozdělat. Video jsem natočila na poptvé a počítala se sestříháním. Po vložení do počítače jsme zjistila, že foťák po zapnutí videa "ztmavnul" takže moje úžasné osvětlení vůbec nepomohlo. Video jsem ale stejně dokončila, protože znovu natáčet by nemělo cenu. Prostě bych už věděla co tam bylo a měla to dokonce i rozbalené...Tak snad se vám i tato "temná" verze bude líbit a přístě se budu snažit víc :)
Budu ráda za jakékoliv poznatky o videu. A taky za jakoukoliv objektivní kritiku, nebo nápady na zlepšení :)

4 komentáře:

  1. Video je podle mě zatím tvé nejlepší, působíš příjemně a přirozeně ^^ Akorát pozor trošku s tím stříháním, hned u toho prvního střihu (a nebo například úplně na konci) sis poněkud ustřihla i poslední samohlásku :)
    Vždycky si říkám, že konečně někdy musím zkusit z Beautynetkorea objednat a nakonec stejně skončím u eBaye, kde danou věc najdu o korunku levnější, shame on me.

    Snad bude zub brzo v pořádku~ ^^

    P.S. Krásná korela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je pravda, že to stříhání jsem tentorkát dost podcenila, protože jsem video chtěla mít do večera hotové... Pro příště se pokusím mu věnovat více času :D
      Já to mám přesně naopak, když si najdu něco levnějšího na ebay, tak to zrovna slevňují i tam, takže jsem se k nákupu kosmetiky z ebay ještě nedostala...
      To ona je, ale v kleci nevydrží a strašně nahlas kvíká :D A navíc se poslední dobou rozhodla pro snášení vajíček...

      Vymazat
  2. Mě tam taky zubařka někdy strkala dva plíšky mezi zuby a naprosto netuším proč. Já mám teď ale pro změnu místo problémů se zubama problémy s očima. Návštěvu lékaře nechávám až na dobu, kdy budu doma a myslím, že asi dostanu kapky do očí (a to sem si myslela, že bych třeba někdy mohla objednat kontaktní čočky).

    To světlo asi bylo lepší u tebe v pokoji. Takhle máš osvícenou jenom půlku obličeje. A musím souhlasit s tím, že některé ty stříhy byly kousek mimo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti opravdu nezávidím, třeba to nebude nic strašného. Ale na druhou stranu by jsi to neměla podceňovat a hned jak se vrátíš zajít za doktorem... :/
      Ono dřív bylo, jenže teď je venku děsná tma a do pokoje mi vůbec nesvítí. Musela jsem to zkoušet se světlem/lampičkou a to házelo strašné stíny -.-" Ale je fakt, že nakonec ani tohle nebylo o moc lepší. Budu si prostě muset počkat na slunné dny :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ