pátek 9. ledna 2015

9.1.15 - Úžasné zakončení týdne

   Víte, jak jsem si stěžovala, že tento týden už nemůže být horší? Tak teď lituju, jak mě to vůbec mohlo napadnout. Dnes se mi totiž podažil další velkolepý výkon. A tím momentálně nemyslím tu pozitivně velkolepou událost, když jsem dnes, snad poprvé v životě, dostala jedničku z testu z francouzštiny...

   Řekněme, že jsem se nevyspala moc dobře nacvíc do jedné a ráno od šesti mi taťka svítil do pokoje, při čemž se moc spát nedá. Pokud jste tak úžasní a i při světle přímo do xichtu dokážete usnout, nejspíše vás budu uctívat, nebo vás obětuji všem důležitým bohům. Dobrá, na to jak jsem spala/nespala a vstávala asi dvě hodiny se den nevyvíjel nejhůř do osudné páté hodiny. *drama queen time*
I am a
   Tou osudnou hodinou byl tělocvik. Normálně jsem cvičila a snažila se dělat, že něco dělám. Dokonce jsem byla přinucena vést rozcvičku. Ale pak nastal čas dělat kotouly (několik za sebou) a mě po druhém "rupnulo" v krku. Bolelo to a já nehnula krkem jinam než trochu doprava. Řekněme, že to nebylo vůbec příjemné, ale dalo by se to přežít. Jenže učitelka mě donutila vlézt na hrazdu. Já se zvedla na rukou, krkem projela bolest a pak už jsem se nezmohla na vůbec nic. Ani na ovládání emocí... Poté jsem už byla naštěstí osvobozena od pohybu. V štaně jsem se po dvaceti minutách přemáhání oblékla, polkla Brufík, šla na oběd a domů. Musím říct, že Brufen opravdu pomohl a mě krk tolik nebolel. Dokonce se mi podařilo hlavu na jednu stranu otočit. Naneštěstí se mi do teď žádný jiný pokrok nepovedl. Ale co už, no, mám prostě seklou krční páteř *podezírám i nějaký nerv* , což mi kromě nepříjemného snad přinese i uvolnění z tělocviku na pondělí. Thats all. Teď nastal čas očekávat co bude dál... Tududum~ 
   Popravdě se už opravdu začínám bát -.-"


2 komentáře:

  1. Jednou před pár lety na skautském táboře jedna kamarádka spala v tee-pee a když se ráno probudila, tak se nemohla ani hnout, jak jí bolel krk. Dostala injekci a všechno je bylo do pár dní v pořádku, ale určitě to nebylo nic příjemného. Snad ti to taky brzo přejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že dnes už mě bolí jenom když chci otočit hlavou hodně doleva, jinak bolest naštěstí přešla. Ale spaní z pátku na sobotu jsme moc nedala... :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ