pátek 30. ledna 2015

Nazývejte mě Shopaholic-sensei~

  Po dnešku jsem se dostala na úplně novou úroveň! A nemůžu říct, že by to bylo zrovna dobře. Měla jsem peníze za vysvědčení (posbíráno přesně 1500,- páč jsem měla vyznamenání a jsem přece strašně hustá) a měla jsem si najít šaty na ples. Navíc jsem si chtěla koupit nějaké knížky, které máme povinně číst a budou se hodit i k maturitě. Proto jsem nejdřív ze všeho zamířila do knihkupectví! I když jsem toho potom dost litovala. *knížky josu holt těžký* Zcela očividně je Škvorecký strašně cool a napsal hlavně strašně cool knížky, ale že by tu kterou potřebuji někde měli to né (a ano nemyslím tím jen obyčejné obchody, ale i obchody z druhé ruky a antikvariáty). V mém okolí prostě neseženete Zbabělce od Škvoreckého... asi se mě bojí. Místo toho jsem dala přesně 382Kč za Nesnesitelnou lehkost bytí od Kundery! Chápete to? Taková pálka. Ufff. Snad to aspoň bude za něco stát...

Nejdřív jsem chtěla makronkovou kuchařku, ale tahle stála jenom 69,-
  Když nad tím tak uvažuju, tak vám popíšu i cestu. Vezl mě taťka autem, celou cestu strašně pršelo a já si celou dobu stěžovala, že jsem dokonce měla mít první jízdu za tohohle počasí. Co bylo ještě lepší, když mě vysadil, tak se počasí ještě zhoršilo a já se musela přejít přes dvě námestí a most, abych se dostala tam kam jsem chtěla. (Velmi příjemná cesta v kabátě bez kapuce, kraťasech a nadkolenkách.)
   A dále vám z mého mánio-nakupovacího dne jen popřidávám fotky s popisem v jedné až dvou větách. Ať to zase nepřeháním :) Možná natočím i hárdcore video, kde vám ukážu jak som strčně šeksí v tom oblečení :DDD

 Spousta masek a balzdámů na moje super poškozené vlasy. Moc nevěřím, že by chtěly fungovat, ale aspoň jsem to zkusila. Nejdřím jsem si v DM chtěla koupit i Musli srdíčka o kterých neustále píše křehká figurka, ale nakonec jsem se k tomu nedostala.  Celkem: 121,-
Mají awsum papírovou tašku :)
   Než se vrhnu na oblečení, tak druhý nejdražší nákup se mi povedl v obchodě Manufaktura. Koupila jsem si spoustu solí do koupele, masku na obličej, olej do koupele a ještě kuličku do koupele. A všechno mě to stálo děsivých moc moc 617,- (+jsem za ty utracený prachy dostala jednu sůl navíc)
Ale chtěla jsem se o sebe začít víc starat? Chtěla! Tak jsem měla počítat s tím, že mě to bude něco víc stát a tohle mi vystačí minimálně na jeden rok.

   A teď už oblečení. Byla jsem úplně promrzlá a možná i kvůli vidině zpáteční cesty ve vánici jsem si  v C&A koupila šepici a dvě šály. Zimní čepice  a šála byly ce slevě. Čepice za 50,- no neberte to. :D Celkově 350,-
LITTLE MISS PERFECT
   NewYorker nemám ráda, ale občas tam mají zajímavé věci. Hledala jsem tam bílou kabelku, neměli. Ale nrazila jsem na tričko s batmanem, ale nesedělo mi a když jsem ho vracela tak jsem našla tohle ženiální tričko s Lízou :) Jenom mi vadilo, že je se moc "lepí" k tělu, tak jsem si vzala o dvě čísla větší a musím říct, že mi stejn sedí perfektně. Celkem: 140,-
Barva je ve skutečnosti úúúúplně jinde (tmavější, pastelovější :D)
   A teď můj dvojitý nákup v H&M! Nejdřív jsem si koupila tohle úplně úžasné tričko/mikino něco. Nejdřív jsem nad tím dost váhala, protože se mi nechtělo dávat 250,- za jedno tičko. (pouze momentální pomatení smyslů, protože za tričko s Pusheen vydala 350,- a nedělalo jí to žádný problém). Ale nakonec ta nesehnatelná barva a ti dinosauři zapůsobili a už jsem si to šinula do šatny.
Cena: 250,-

   Protže jsem nikde nemohla sehnat plesové šaty které by mi seděli a já si v nich nepřipadala jako šlapka, nebo třicetiletá ženuška co nemá manžílka, tak jsem se byla donucena vrátit do H&M. Nejspíš jsem slepá. Šla jsem mamce ukázat jak jsem plochá a ždáné šaty, které jsem našla mi nesedí a jí se mezitím povedlo najít další troje až čtvery šaty, které byly víc než slušné! Nevím kam jsem se předtím dívala... Každopádně jsem skončila s šaty na ples (celé modré), šaty na léto (černé s modrými kytičkami a tričkem s buldočkem "Parlez vous francais" které si mám v plánu vzít na nejbližší možnou hodinu francouzštiny. Tahle hromádka mě stála celých 1197,- čímž vyhrávácenu za nejdražší igelitku.

   Nevím jestli to mám celkem spočítat, nebo ne a doufat že mě netrefí šlak až budu kontrolovat stav financí an kreditce. Kreditky jsou zlo! Nevidíte jak na nich peníze pomalu ubývají a ubávají a ubávají a ubý...  Řekněme že velmi hrubě a velmi zaokrouhleně mě to stálo 3000,- A to ani nepočítám kolik mě stálo jídlo a pití... Zdá se, že se nakupovat dostanu nejdřív za rok.
   Řekněme si to narovinu, svůj limit jsem překročila několikrát. Momentálně jsem z celého nákupu fakt nadšená, ale už zítra se budu cítit mizerně, protože jsem si peníze měla nechat a zaplatit jimi užitečnější a hlavně důležitěší věci. A ne si za ně nekoupit spoustu blbostí...
Dats all~

4 komentáře:

  1. To triko cosi z H&M se mi hodně líbí. Já taky dokážu během tak tří nebo čtyř hodin utratit 100 liber (tak zhruba 3 500). Raději nechodím nakupovat tak často, jen jednou dvakrát do měsíce. Jinak bych nebyla schopná si nic našetřit. Nějak je příliš věcí, co chci a málo peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chodím nakupovat dvakrát do roka, na jaře a pak před Vánocema především dárky. Ale letos jsem byla dokonce i povánocích, protože jsem jela do kina a chtěla využít toho, že pojedu do města. Akorát je problémem šetřit. Peníze vydělávám jenom o velkých prázdninách a letos už jsem nemohla jet ani do sadů, protože se začaly vozit jablka z Polska a proto nebrali lidi.... A ten pocit znám. Našla jsem jedny úžasně úžasné šaty, které opravdu jednooho dne musím mít, ale nové by vyšly na víc než 4 tisíce (a to bez vtipu) tak snad je jednoho krásného dne bude někdo prodávat za 1,5.. snad :D

      Vymazat
  2. Tak to máš dobré, že si něco našla :D .. V H&M jsme taky přemýšlela o té mikině s dinosaury, ale i tak jsem více stála o tu stejnou v růžové a s jednorožci xD..
    Celkově to musíš brát z té lepší stránky, udělala sis radost, máš co chceš a tak není potřeba si stěžovat :D.. Lepší než odejít s prázdnou a pak prosedět u skříně a nadávat, že nic nemáš xD..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta s jednorožci byla hezká, ale mě se moc nelíbil ten dostín růžové a právě tahle dinosauří je super :3 Taky fakt, když už jsem tam strávila tolik času, tak by mě akorát naštvalo, kdybych si nic nekoupila.. :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ