pátek 13. února 2015

13.2.15 - Tak přidám alespoň něco~

Zdravím. Dlouho jsem se tu neukázala, já vím. A ještě déle jsem nenapsala žádný zajímavý článek, to taky vím. Ale proč? To zrovna nevím a opravdu by mě to zajímalo. Celý týden jsem nedělala skoro nic, ale jsem vyčerpanější, než kdybych chodila normálně do školy. No konec o mě, tento článek píšu především kvůli videu, které bude obsahovat. Je to můj v pořadí čtverý pokus o video. A popravdě ještě pořád patří do sekce "odstrašující případy". Díky tomu že jsem chvilku po něm točila další, tak jsem se snad trochu poučila a další nebude takovou katastrofou. 

Připravte se, mé video přichází...
Pokusila jsem se uposlechnout vaše nápady a vyhnout se tomu, co mi bylo vytčeno, tak se mi to snad trochu povedlo. A ano toto video je plné Spongeboba!

4 komentáře:

  1. Toto video jsem viděla ve 3hodiny ráno a k odstrašujícím případům nepatří :)) .. Myslím, že se ve videích a střihu stále zlepšuješ :3 Jen někdy obrázky ze SpongeBoba jsou tam moc dlouho (tedy jen osobní pohled..), ale jinak velmi poveddené vieo :)) .. A určitě nám ty cosplaye musíš ukázat x3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :3 Zvlášť ten poslední je tam až moc dlouho, že? Uvidím jak akční budu a halvně jak budu stíhat s došíváním, protože přes prázdniny jsem nic kromě Menmy nestihla :D

      Vymazat
  2. Světlo bych řekla, že si měla celkem dobrý (akorát by bylo lepší mít zdroj světla proti sobě, takhle máš osvětlenou polovinu obličeje víc než tu druhou). Jinak souhlasím s tím, že ty obrázky tam byly trochu moc dlouho.

    Jinak docela závidím, že umíš šít. Já si umím tak leda zašít díru na ponožce. Budu muset opravdu tvrdě pracovat, jestli hci udělat zkoušky ze šití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do dalšího videa jsem to pořešila tak, že zase natáčím v pokoji, kde mám okno proti sobě. Na druhou stranu musím vychytat dopolední hodinky kdy tam občas svítí... Pro příště to budu zkoušet nastavovat na kratší dobu ;)
      Umím šít minimálně, základy v ruce mě učila babička, když jsem u ní bývala na prázdniny a otravovala ji kvůli tomu :D A na šicím stroji to jde samo, ale první ušitou sukni bych už radši nikdy nevytahovala :D Ono je najtěžší nějak udělat střihy, což rozhodně nezvládám,a le jinak něco ušít není tak těžké, chce to jen trochu cviku a pevné nervy :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ