pondělí 16. února 2015

16.2.15 - Konečně mám nápad

   Dost dlouho jsem přidávala jenom deníkové články, protože mě nic jiného nenapadalo a co může být lehčího než popsat to co se stalo, že? Nepřispívala jsem ani moc často, protože se v mém životě zajímavé věci nedějí zrovna deno-denně. A proto jsem teď vymyslela co bych mohla začít jako novou "rubriku". Kromě chaque moins = každoměsíčního shrnutí toho co se dělo, mám v plánu udělat něco jako mé oblíbené seriály. Začít psát seznam seriálů které mě poslední dobou zaujaly nebo něčím nadchnuly a o každém zvlášť napsat stručný článek o tom co přesně mě zaujalo a všeobecně o čem daný seriál je. Celkem dobré ne? Taky jsem přemýšlela nad možností překládat nějaké doramy do češtiny, ale občas i anglické titulky nestojí za moc a překládat to ještě z nich by mohlo změnit smysl celého seriálu, takže tomu se nejspíš vyhnu. Plánovala jsem napsat článek o mém wishlistu (aneb vo co go a jak funguje) ale nejsem si jistá, jestli jsem takový článek nenapsala už při jeho zakládání... Uvidí se.

   Taky nejspíše brzo napíšu článek o tom, proč jsem se rozhodla začít chodit do kina. Někteří by se mohli divit proč něco takového psát, ale já v kině nebyla pět let, protože mi připadalo strašně nekomfortní a drahé. Nedávno jsme ale změnila názor a mám v plánu vzít bratra do kina na Kingsman service jako dárek k narozeninám. O měsíc později pak chci jít na něco jako dárek k mým narozeninám (ode mě, jak šokující) a až budou na konci dubna v kině Avengers, tak i je bych chtěla vidět, protože prokrastinace forever a tento víkend, kdy jsem se měla připravovat na konverzační soutěž jsem viděla oba Thóry, Kapitána ameriku etc. Prostě už jsem z těchto Marvel sérií viděla úplně všechno a proto prostě musím vidět víc!
   Každopádně mám v plánu i protřídit šatník, takže se třestě (třeste/těště) na tuny oblečení, které nikdy nikam nenosím a nosit ani nebudu, přesto se je bojím vyhodit a zabírají mi místo ve skříni... Snad se mi povede alespoň něco málo protřídit a mé šuplíky půjdou zavřít a dveře otevřít i přes milion vrstev oblečení na věšácích za nimi.
   Pokusím se brzo napsat článek jako review na všechny věcičky které jsem si nedávno koupila a které používám (misha bb cream, masku na obličej od manufaktury, etude house face conditioing cream a td td td td td td td...) Tak mi držete palce ať alespoň něco dodržím a opravdu brzo udělám :D
Bye Bye Bunny Style

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ