neděle 22. února 2015

22.2.15 - Co vlastně pořád dělám?

   Nevím jestli jsem tento článek neměla zazvat: ČÍM ZABÍJÍM ČAS, nejspíše by to bylo trefnější... co už. Taky máte takový pocit, že čas utíká nějak rychleji než dřív a vy už vlastně nejste dítě, ale despělák (v mém případě skoro) a už se od vás očekává rozumné chování a všechny ty nepříjemné otravné věci? Mě teda rozhodně ano!

   Nevím proč, ale nic nedělám a pořád mám málo času. Třeba celý minulý týden jsem chodila domů okolo čtvrt na šest, kromě čtvrtka kdy jsem dorazila po jízdách už o půl páté! Juj! Slibuji video Makeup Collection a zatím mi jenom leží složka s videy ladem na ploše. A co hůř, nemám náladu s tím něco dělat! Je to na nic... Po příchodu domů mám vždy pocit, že nic nedělám, maximálně se najím nebo si uvařím kafe abych přežila do večera a stejně jsem úplně vyčerpaná. Mrknutím oka, jako by se vždy změnil čas a najednou je noc a já nechci jít spát i přes to, že jsem strašně unavená, protože prostě musím něco udělat. Ugh nemám ráda školu a úkoly a vlastně ani přežívání samo o sobě.
   To čím si kradu volný čas by se dalo rozdlit do několika skupin: >zírání do sešitů s představu, že mi vše naskáče do hlavy > zírání do prázdna s tím, že nesmím usnout, ale chce se mi neskutečně spát >projíždění Tumblru ať se zrealxuju, ale neuspím *což mimochodem nefunguje* >psaní článků "z povinnosti" nebo protože mám náladu napsat článek >hraní hloupé počítačové hry o koních, protože jsem po třech letech zjistila, že jsem si tam nechala celkem slušné skóre >čtení článků na webu ať už zajímavých, nezajímavých, obrázkových,... >čas jíst a potloukat se po bytě bez jakéhokoliv cíle >hodinová párty hárd v koupelně >sledování filmů, doram, seriálů, toho na co mám zrovna náladu. A pak je moc pozdě dělat něco co má smysl, pomalu usínám za chůze, ale jakmile se dostanu do postele, tak stejně i přes únavu usínám hodinu u více... Což je opravdu dost na nic.
    Teď úplně od věci. Přemýšlela jsem že bych si zase pořídila křečíka,a le tentokrát nějakého nekousavého a občas bych ho po sobě nechala lézt. To mi mamka zatrhla. Tak jsem říkala, že by bylo úžasné mít ježečka, protože jsou prostě awsum, to se na mě ještě kromě zamítnutí i škaredě podívala. Proto jsem už radši dál nic nenavrhovala a doufám, že na intru nebudou mít zákaz zvířat, protože asi můžete uhodnout, co plánuji~
   Mimochodem jak se vám líbí "rubrika" (štítky) s recenzemi a hodnocením seriálů, mám pokračovat?
Rozhodla jsem se, že na konci každého deníčkového článku najdete jeden "rozlučkový/loučící" obrázek nebo gif s králíčkem! Jupí jupí jé! Bunny Bye Bye!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ