pátek 6. února 2015

►Leden 2015 - Začínáme~

Sweet but cold it's just like me
   Rozhodnula jsem se pro zavedení nového štítku. Poslední dobou přidávám jenom články s reportem daného dne, a pokud se vám to doteď ještě nezačalo zdát ohrané, tak určitě brzo začne. Proto jsme se rozhodla, že alespoň každý měsíc budu přidávat (pokud mě nic jiného nenapadne) nějaké shrnutí toho co se mi stalo, co je nového, co se událo na YouTube kanálu a co se událo tady. Takže počínaje dneškem to bude pravidelná rubrika. Čláek jsem chtěla napsat už dříve, ale nebyl čas, protože prostě začalo nové pololetí a proč by měl být hned první týden trochu volnější, že? Tak a teď už samotné lednové shrnutí! Woaaaa~

Co nového v životě:
   Nastal nový rok a já doufala v nějaké změny, které stejně jako každý jiný rok nepřišly.
   Snažila jsem se vytáhnout před pololetím známky které jsem měla na hraně, což se mi i celkem povedlo a tak jsem si "vybojovala" první vyznamenání na stření.
   Začala jsem dělat autoškolu a zažila i první jízdy.
   Ve výtvarce (přípravě na vysokou) se mi moc nedařilo.
   Utratila velké peníze za nákupy oblečení a spousty různých nepotřebných blbostí.
   Našla jsem stránku 8.tracks a na ní spoustu krásných k-pop playlistů.
   Dosledovala jsem doramu Monstar a dočetla knížky Pýcha a předsudek, Hledání Aljašky, Japonky nestárnou ani netloustnou, ale neviděla jsem ani jedno animu :/
   Objevila jsem nový sestřih, který mi snad holička zvládne vykouzlit na hlavě. :D
Co nového sentimental-rabbit:
    Za leden jsem napsala 11 článků, z toho jich bylo 8 deníkových (což snad brzy změním)
    Objevilo se více čtenářů, než jsem očekávala a podle blogger počítadla to bylo 421 lidí!^^
    Nejčtenějším lednovým článkem bylo 8.1.15 - Jsme prostě šikovná no...
    A jako poslední, nejkomentovanějším článkem byl: 19.1.15 - Hola hej, přátelé, hádejte co?
Co nového NOTamazingCLARE:
   Natočila jsem jenom jedno video a to Unboxing.
   Nepovedlo se mi vychytat světlo, protože i na nejosvětlenějším místě v bytě byla tma.
   Unboxing získal jeden palec nahoru jako jediné z mých videí, jaj!

A to jest ode mě k lednu vše, snad se vám s tímto typem článku nesprotivím hned v únoru :D

6 komentářů:

  1. Začala jsem uvažovat, že bych taky zkusila udělat přijímačky na vysokou. Ale tedy vůbec nevěřím tomu, že uspěji. Chtěla jsem do Londýna letět na konci září, ale můžu to o pár měsíců odložit a letět až někdy v únoru, kdy budu vědět, jestli jsem talentovky udělala nebo ne.

    421 je hezké číslo. Já měla nejvíc asi 180 návštěv za den. Celkově za dobu fungování blogu to je asi kolem 25 000 návštěv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to spíš dost o přípravě, než zkusím a uvidím... Nebo alespoň tohle mi řekla naše učitelka výtvarky, když jsem se zmínila o tom že budu asi dělat maturitu z vv a že byhc ráda směřovala na architekturu...
      Ooo! To jsou slušná čísla, snad jich taky někdy dosáhnu :3

      Vymazat
    2. Já bych šla v létě na kurz, který ta škola pořádá jako přípravu k maturitě a budu muset hodně malovat. Hlavně ale asi se naučit šít, jelikož zatím zvládnu akorát tak zašít ponožku. Ono není moc o tom, že zkusím a uvidí, to já se budu pilně připravovat. Spíš asi je to o tom, jestli mám dostatek talentu na to, abych prošla.

      Vymazat
    3. A na jakou školu by ses chtěla hlásit, když se bavíš o šití? :D Ony i ty jejich kurzy jsou strašně drahý :( Já mám takový pocti, že to není o tom jestli máš talent, stačí i minimum talentu, hodně píle a hlavně cvičit protože v talentovkách jde hodně o rychlosti, když ti dají hodinu/dvě na celou postavu... Ale já myslím, že to půjde :) I když se sama bojím, že když budu v časovém presu, tak tam nasekám hodně chyb :/

      Vymazat
    4. Já bych chtěl na ZČU na obor fashion designer. Taky mě docela zaujal obor přebaly knih, ale myslím si, že to oblečení je asi spíš pro mě, než obálky na knihy.

      Oni mají kurz na týden asi za 3 000. Není to málo.

      Vymazat
    5. Ooo, oba obory vypadají zajímavě ale je fakt, že jak delší dobu sleduju slečnu, která to dělá, tak mě to od obalů knih víc a víc odrazuje. I když ona dělá celé knížky, takže nevím jestli je to přesně to, co jsi myslela...
      Na architekturu mají buďto měsíční nebo taky týdení, jenomže měsíční je na zámku u Brna a týdenní na škole a i tak musím říct že cena obou je okolo 7-10.000,- což je por mě slušná pálka, takže to budu muset zvládnout i bez toho -.-"

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ