pátek 20. února 2015

S: Pinocchio seriál

Něco málo:
Pinocchio je korejský (dorama) seriál natočený na přelomu let 2014/15.
Žánrově bych ho zařadila mezi romantické doramy *šokující, což* tentokrát z prostředí televizních reportérů, melodrama.
Hlavní postavy: Park Shin Hye (Choi In Ha), Lee Jong Suk (Choi Dal Po/Ki Ha Myung), Kim Young Kwang (Seo Beom Jo), Lee Yoo Bi (Yoon Yoo Rae)...
Název Pinocchio má dorama díky vymyšlenému Pinokiovu syndromu. (Jakýkoliv člověk se může narodit s Pinokiovým syndromem, tento syndrom nedovoluje člověku lhát. Pokud Pinokio lže ostatní to poznají - například škytá)

Děj:
Ki Ha Myung je synem celitele hasičů, kterého média označila jako viníka smrti celé jeho jednotky. Kvůli tlaku médií a přítupu bývalých přátel to měla rodiny velmi těžké, až to jednoho dne matka Ki Ha Myunga nevydržela a i se svým synem skočila ze skály. Chlapce, ale zachránil děda Choi In Ha, který se rozhodl chlapcem nahradit svého mrtvého syna. Tak se z inteligentního Ki Ha Myunga stal Choi Dal Po, který musel předstírat hloupého, protože původní Choi Dal Po moc inteligence nepobral. K dědovi se stěhuje i Choi In Ha se svým otcem. In Ha se s Dal Po sbližují, ale naneštěstí matka In Ha, kterou děvče velmi obdivuje nese část viny na sebevraždě chlapcovy matky. Jak se příběh dál vyvine vám neprozradím...
Názor:
V doramě občas chyběly titulky (to tak bývá když se díváte skoro hned po odvysívání a zadarmo, že ano) takže si nejsem jistá, jestli jsem všechno pochopila správně. Po první epizodě mě dorama opravdu nadchnula. Jenom chci upozornit, že zrovna první epizody plné pocitu bezmocnosti až beznaděje vás buťto doženou k slzdám, nebo dokonce psychicky rozhodí na několik dní! Po pár epizodách se mi seriál začal zdát takový nezáživný, ale hned další epizodu byl znovu zajímavý. Jsem ráda že tam moc nerozpitvávali to jak moc miluje velejší postava postavu hlavní a jka se hroutí porotže ona ho nemiluje, za to opravdu DĚKUJI! Akorát mohli trochu více dořešit některé vedlejší postavy, ale to mi vadí skoro u všeho. Velmi se mi líbilo, že celý příběh nebyl jenom o romantickém vstahu a zachoval si nějakou zajímavou sory line.
Pinnocchio získává: ČTYŘI kočičí zmrzliny z PĚTI

Já droamu sledovala s Anglickými titulky na doramaland.ch

2 komentáře:

  1. Možná bych se na to podívat podívat mohla, zní to celkem zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuju, jedna z nejzajímavěších doram co jsem viděla :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ