neděle 15. března 2015

15.3.15 - Nemůžu si pomoct

Léééééédˇ~
   Tento týden byl poněkud akčnější. Předem jsem počítala s tím, že když se po nemoci vrátím zpátky do školy vyhrlí se na ěm hromada testů a zkoušení. To se potvrdilo, ale moje maličkost zůstala zvláštním způsobem zcela nepoznamenána. Prostě jsem dělala to, co celý týnden když jsem byla nemocná, což bylo vlastně nicnedělání. Takže tím se mé známky propadly o pár stupňů jinam. Ale mnou to zatím nijak nehnulo a nejspíš ani nehne, dokud budu ve stavu mouchy sněze si mě. Vlastně je mi poslední dobou všechno úplně "šumák".

Brož a sponka s kamejí ^^
   Včera jsem se aktivně zúčastnila nováčkovského lolita srazu. Nikoho jsem tam neznala, takže sotva jsem přišla, začala jsem otravovat slečnu která stála vzadu sama. Říkala jsem si, že je lepší být ve dvou, než samy, jenže slečna nejspíše někoho očekávala, takže jsem pochopila, že vlastně z mojí společnosti není vůbec nadšená a vlastně by byla radši kdybych zmizela. Přednášky byly zajímavé a bazar plný super věcí. Ale vzhledem k tomu, že jsem si nebyla vybrat, neměla jsem peníze na nic moc srahého. Nakonec jsem skončila s broží a sponkou s kamejí od Victorian Catherine! Jinak něteří lidé byli více přátelštější více a jiní zase méně. Po seznamovací hře jsme utvřilidebatní roužek stávající z lidí, kteří se v životě neviděli, jenže to bylo až těsně před koncem. Takže jediné, co bych vytknula je, že by seznamovací hra mohla být o něco dříve, dkyž je to sraz pro nováčky, kteří se vůbec neznají. Jinak bych sraz ohodnotila velmi kladně :) *Nejdříve jsem si chtěla nechat zvěčnit svůj model, ale protože bych kvůli tomu musela ven do deště, končím znovu bez fotek*
   Zjistila jsem, že přispívat recenze na seriály prostě nemá cenu, protože to nikdo nečte. Proto jsem si udělala průzkum na mém blogu (prohlédla jsem si statistiky) a zjistila jsem, že mei nejčtenější články patří ty o jazicích (korejština/japonština), pak recepty (především melonpan a pocky), porovnání barev na vlasy (do kterých rzo přidám i barevná tužidla, která momentálně pravidelně používám) a módní styly (mám v plánu doplnit o stegu). Takže mám koenčně představu o čem bych mohla do budoucna psát! Jupí~ Ale nebojte se, o nudné kecací články, které přidávám až příliš často, rozhodně nepřijdete!
   Mimochodem jsem si založila další stránku, kterou tentorkát píšu anlicky, pro zlepšení mých jazykových skillů. Mám v plánu ji zaměřit na mou osobu a pokusy v oblékání, pokusy v kreslení a pokusy o focení~ Až se mi podaří ji nějak hezky upravit (myšleno pizadí a tak) tak si ji hodím i sem do menu, kdyby se o ni někdo zajímal ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ