sobota 28. března 2015

28.3.15 - Už jsem velká holka

   Jsem jediná, kdo má úchylku na obaly kosmetiky skinfood?

   Po dlouhé odomlce se mi znovu podařilo se dostatečně zregenerovat na to, abych byla schopná napsat článek. Pozor, to rozhodně neznamená, že tento článek bude dávat dvakrát smysl!
   Nejprve vám tak nějak popíšu co se dělo za tu dobu, kdy jsem vůbec nepřispívala. Předminulý týden byl velmi náročný a to hlavně proto, že jsem doháněla jízdy ať můžu jít 10. ke zkouškám. Taky protože ve škole se zase rozhodli pro velký testový útok a já k tomu navíc měla referát na ocd. Víkend byl úplně zabitý. V sobotu jsme chystali cukroví a všechno možné jídlo na oslavu, která byla v neděli. Ano, vydupala jsem si oslavu! Poprvé po víc jak deseti letech jsem měla dort! A navíc oslavu nespojenou s Velikonocemi, svátkem kohokoliv nebo narozeninami kohokoliv! Byla to prostě jenom moje oslava. Jupíí jéé ~ Na druhou stranu mi to teď připadá strašně sobecké, že jsem odsunula do pozadí úplně všechny ostatní a donutila jsem je soustředit se na mě. -.- Oslava nakonec dopadla úžasně, dort byl extrémně chutný a moje maličkost si domů odvážela dost (i knižních) dárků. Nevím jestli to vůbec někoho zjímá, tak kdyby někdo chtěl vědět co jsem dostala, tak se klidně optejte...
  Minulý/tento týden byl taky poměrně dost náročný, to především proto, že mě čekala čtvrtelka z matiky, kterou poslední dobou dost *omluvte mě* seru. Celý týden jsem se kvůli učení dostala do postele až okolo půlnoci, a další den jsem vždycky byla, i přes spoustu nápojů obsahujícíh kofein, úplně vyšťavená. Ve čtvrtek (narozeniny+čtvrtletka) jsem skoro ani nevstala. Ráno jsem dostala od spolužačky a její sestřenky, se kterou sdílím den narození, čokolády a od další spolužačky lízáko. (Jen pro informaci v současnosti už nic z toho neexistuje :D). A až jsem přišla domů tatínek mi dal krásnou kytici růží ^^
  A teď odstaveček plný negtivních vln a mého nekonečného stěžování si. V pátek jsem zbyla jako poslední na zkoušení. Učitelka, kteou budu dále označovat jako W se k nám zachovala velmi mile. Asi před dvěma týdny nám W vyprávěla jak někdo z nižšího ročníku měl strášné štěstí, protože prý nezkouší z afektu. V té době jsem jí věřila. Ve čtvrtek večer jsem se teda tak dvě hodiny učila slovíčka, protože nikdy nemůžu vědět jestli se mě na ně nebude chtít zeptat. A pak jsem se učila "popis" na který W zkouší. Na zkoušení jsme byli dva, ještě spolužák, který do hodin W moc nechodí. Mě, jeho a ještě dvě spolužačky W nemá ráda. Chápu proč nemá ráda je, 1 vyrušuje 2 nechodí na její hodiny a 3 vůči W nemá žádný respekt. Já jsem ale v hodinách W potichu a občas když něco vím tak se snažím být trochu aktivní. Problémem nejspíš je, že jsme W dostali i z druhého jazka. Já se s ní totiž (ne hádala, jenom jsem se jí snažila vysvětlit, že jedna věta nemusí mít přímo její význam, ale že je význam vlastně trochu posunutý a ona to pořád nemohla pochopit...) řekněme, že jsem se s ní přela. Ve zkoušení v pátek, na které jsem se ještě nejlepší studentkou toho předmětu nechala o přestávkách přezkoušet, jesm neměla nejmenší šanci. Prostě si na mně pěkně smlsla. Řekla jsem jednu, jedinou debilní krátkou větu a už to jelo. "Takhle nesmíš začít, tohle se tam nehodí blá blá blá" Dobře, tak jsem chtěla mluvit dál. protože to téma bylo dost bohaté, ale ona mě nikdy nenechala říct jednu větu aniž by mi do toho skočila. Chtěla po mě vyloženě překládat to co ona říkala a pořád do mě něco ryla. Když jsem neřekal něco co si ona mslela okamžitě to bylo špatně. Jako představte si že úplně normálně mluvíte a pořád vám do toho něldo skáče (klidně i třikrát  průběhu jedné krátké věty!). Pak se prostě nemůže divit, že už jsem nebyla schopná dát dohromady ani pitomou jednoduchou větu. Nakonec to teda utla a dala mi tři až čtyři. Ale to co udělala mně bylo oproti tomu, jak si podala spolužáka úplně v pohodě. Jemu skákala do řeči pomalu co slově, jakákoliv věta kterou chtěl říct byla blbě a když se mu spolužačka snžila jednou pomoct protože už byl taky zmatený jak včela, W řekla, že to nemá cenu když mu přece všichni radí a ukončila to. Nevím jestli skončil s čtyřkou nebo čtyři až pět, ale úrčitě to nebylo tím že W měla blbou náladu a nemá nás ráda. Určitě jsme vůbec nic neumněli a zasloužili jsme si to. Přesně tak, za všechno můžeme my! Kvůli té její nespravedlnosti jsem se musela snažit zastavit pláč celou hodinu a ještě přestávku. Mně nevadí ta zanámka, bože, na vysokou mi to k ničemu nepomůže a zatím ještě nepropadám, Ale vyloženě mě sere, že za stejný výkon jako jsem měla já dala spolužačce 2/3 a ještě jí do toho vůbec neskákala... Ugh ugh ugh
   Já vím, nespravedlost se děje všude, děla se vždy a bude dít ještě hodně dlouho.
   To je asi vše z mého nekonečného a vyčerpávajícího článku~
  Musela jsem odlehčit své dušičce :D
Do menu boxu vlevo přidávám anketu ohledně mých YouTube pokusů, docela vážně totiž uvažuju o zrušení mého účtu.

4 komentáře:

  1. Tak hodně štěstí k narozeninám! Dort vypadá moc hezky. Já s autoškolou nezačala a asi vůbec nikdy nezačnu, jelikož se toho hrozně bojím. Z tý učitelky si nic nedělej, na mě jedna byla zasedlá na základce. Nespravedlivě mi známky dávala jen zřídka, ale ty kecy, co měla kolem mi celkem rychle snižovali moje sebevědomí.

    Nemyslím si, že by tvoje videa byly zas až tak hrozný, abys musela rušit účet. Teď už alespoň něco málo umíš, takže tvoje videa budou jen lepší a lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ^^ Mě autoškola už tolik neděsí a docela si to užívám, jenom mám problém s koleny, když jedu třeba dvě hodiny, ktak mě opravdu začínají bolet -.-" Na mě už byli zasedlí, jenomže oni byli aspoň pro tim známkování objektivní ://
      Děkuju :3 Uvidíme~

      Vymazat
  2. Všetko najlepšie!

    Ja tvoje videá milujem. Sú úžasné...nie, že ten účet zrušíš! Akože, ak už nechceš pridávať, tak sa do toho nenúť...ale aspoň kanál nezmaž! Aj tak by bolo úžasné, keby pridávaš ďalej ^

    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :3
      Ooo, tolik chvály si snad ani nezasloužím :D Já moemtnálně hlavně nemám čas a pokud chci aby video vypadao alespoň trošku slušně, zabere to minimálně celý den :// Uvidím jak dopadne anketa~

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ