neděle 8. března 2015

Další z videopokusů

Před necelým měsícem jsem natočila dvě videa. Jedno jsem i přes svou lenost byla schopná sestříhat do konce onoho týdne. Do druhého jsem se pustila až teď v pátek. Předtím jsem ho ani neviděla, takže jsem neměla to potěšení zjistit že 99,99999999% videa jsou záběry na mou hlavu s awsum pěšinkou. Každopádně jsem se snažila z toho desivého videa sestříhat něco co se dá nazývat videem. Na počátku to muselo mít moc moc moc minut, protože asi po čtyřech hodinách stříhání a promazávání mi zbylo davet minut a něco. No nepočítám s tím, že to někd vydrží až do konce, ale kdyby někoho zajímalo povídání a seznam mých udělátek na obličej, klidně si to rychlo překlikáváním projděte, nebo se koukněte na pár minutek ze začátku, to je mi jedno.

Znovu budu ráda za každé zhlédnutí videa a taky za jakýkoliv ať už pozitivní nebo negativní ohlas ;)

Kvůli mojí týdenní neúčasti ve škole budu dopisovat všechny testy, takže nepočítejte tento týden s nějakou ohromnou aktivitou. (V pondělí snad ukecám "jenom" na čtyři testy, pak už by to mělo být max po třech)

2 komentáře:

  1. Máš to tentokrát hezky nasvícené a ostré, vidím určitě zlepšení :) (A krásný svršek máš~)

    Držím palce, aby se ti s testy dařilo ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! :3 Momentálně mi z těch technikou ovlivnitelých věcí vadí jenom úhel, pod kterým jsem nakonec natáčela, a hlavně nedostatečné zaostřování na produkty :D Myslím, že po technické stránce se mi to už začíná dařit zvládat. Ale tu důležitější (obsahovou a formální) část videa se mi pořád nějak razantně zlepšovat pořád nedaří :/
      Děkuju~ Nakonec jsem byla tak pod tlakem, že jsem neudělala vůbec nic, což se mi naneštěstí stává hodně často. T_T Jsem ztracený případ.

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ