středa 11. března 2015

►Únor: Zapomněla jsem

Glitr, glirtly, glitr~
Tentorkát se mi podařilo zapomenout na novou rubriku, kteoru jsem slibovala, že zavedu na každý měsíc. Stejně jako za leden tento článek píšu "o měsíc" později.
►Co nového v životě: 

   Dostala jsem se do dalšího kola anglické konverzační soutěže. Protože se to konalo po prázdninách a já byla líná cokoliv dělat celé prázdniny, tak jsem se na to úplně vykašlala. Nakonec jsem skončila čtrnáctá, jupí...
    Podařilo se mi onemocnět na celý týden. Proto jsem nemohla na ples, na který jsem se těšila minimálně měsíc! A navíc jsem musela zrušit rezervaci lístků do kina -.-" Což mě taky dost naštvalo.
   Taťka byl zase ve Španělsku a tentorkát kromě pytle pomerančů dovezl i menší stromek Kumaqe.
   Týden u nás ve škole byli cizinci a mě zase popadla chuť cestovan, navštěvovat a objevovat. Naneštěstí jsem hned ten výkend onemocněla a pak už má potřeba cestovat nebyla tolik intenzivní.
   Ve výtvarce jsem se pořád nedostala přes figuru. Asi se přes ni nedostanu nikdy. Nenávidím toho malého svalového panáčka co něčím hází.
   Zase pochybuji o tom, že mám vůbec na to se zlepšit do té míry, aby mě vzali na vysokou.

►Co nového sentimental-rabbit:
  V únoru se mi podařilo sepsat pouze 9 článků, z toho 4 deníkové a 4 seriálové.
   Za únor do mého weu nahlédlo 437 lidí. (Vážně by mě zajímalo jak moc objektivní to počítadlo ve skutečnosti je...)
   Nejčtenějším článkem vydaným v únoru je ►Leden 2015 - Začínáme~
   Nejčtenějším článkem vůbec zůstává Korejská abeceda...
   Nejkomentovanějším únorovým článkem bylo 13.2.15 - Tak přidám alespoň něco~
►Co nového NOTamazingCLARE:
   Získala jsem svůj první hate! (Akorát ho chlapec nejspíš hned samazal, protože mi přišel email o komentáři, ale u videa ho vidět nemůžu T_T)
   Podařilo se mi natočit dvě videa! Ale Můj první "vlog" (aneb další pokus o video) jsem zveřejnila až po týdnu a Makeup collection? téměř po měsíci!
  V průběhu měsíce jsem získala dva nové odběratele! Takže mám momentálně 4 odběratele! Wau~

4 komentáře:

  1. Jestli tě na tu vysokou nevezmou, nic si z toho nedělej. Nebudeš sama. Já vlastně ani nepočítám s tím, že by mě vůbec vzít mohli (což ale neznamená, že ti alespoň nezkusím, člověk nikdy neví).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě jsem momentálně kvůli vysoké docela dost vystresovaná, protože mám pocit, že s mou školou mě nikam nevezmou. A pokud bych chtěla studovat něco jiného, tak mě opravdu nenapadá co, protože jsem snad na všechno úplně tupá -.-" Právěže se budu ze všech sil snažit a když to nevyjde tak si aspoň nebudu mít co vyčítat... :) Budu ti taky držet palce, budeme to obě hodně potřebovat :D

      Vymazat
    2. Kdyby náhodou, vždycky můžeš dát rok volno a jet třeba do ciziny a pak to zkusit znovu. Já ti taky budu držet palce.

      Vymazat
    3. Myslím si, že to tak skončí, nebo zkusit na rok nějakou školu, kde nepotřebují přijímačky :D Ale tam bych usela nejdřív podat přihlášku :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ