sobota 11. dubna 2015

18.4.15 - Som awsum a taky strašně utahaná

Zdravím, milé čtenářstvo!
  Je velkou záhadou jak se mi to povedlo, ale zase jsem tak nějak zapomněla na tent blog. Moje úžasnost nejspíše potlačuje většinu mých dalších super schopností jako třeba paměť, nebo myšlení. Ale to už se nejspíš stává když jste prostě úžasní! :D
   Tak abych se podělila o nějaké ty aktuální zajímavosti:
   >>S YouTube účtem budu pokračovat, sice jen tak sporadicky a jednou za čas, ale budu! Takže pokud se dostaví nápad, uvidíte další video :)
   >>Dále se mi podařilo udělat písemnou zkoušku i jízdy na řidičák a to napoprvé! Jupí~ (mimochodem jízdy zvládli jenom dva ze sedmi, takže si asi dokážete představit tu radost). Chtěly jsme to jít hned v pátek s M oslavit, jenže jí se nepovedly jízdy. Takže jsme skončily tak nějak jako bezdomovci... S flaškou alkoholu, na lavičce, v parku (na Flóře pro zasvěcené, kteří se vyznají po Olomouci). Moc jsem nevěděla
jak se chovat, přecejenom slavit jsem nemohla, i když jsem byla velmi nadšená... Naštěstí bylo venku hezky, takže jsme si obě v kombinaci sluníčka s alkoholem udržely vcelku dobrou náladu.
   Po vypití půl litru Jelzina (asi za hodinu a půl okolo druhé hodiny odpolední) jsem se musela dostavit za mamkou před práci. Byla jsem mírně rozjařená, to uznávám, ale tak. Protože potřebuju jiné boty než sandále a kozačky, vydaly jsme se na lov obuvi. A přesně proto jsem si domů nakonec odvážela tyto kusy oblečení. A ano žádný obrázek tam nechybí, protože boty jsem si nebyla schopná vybrat. (Někteří z mých drahých čtenářů určitě taky rádni spotřebovávají cizotu okolního světa tím, že se obklopují věcmi, že ano? Jinak řečeno jim pomáhá nakupovat na úplně všechny problémy - psychické, deprese, únavu životem...-)
Největší taška :D (Stejně je to oblečení z Tally Weil nekvalitní až to bolí, jenže nikde jinde člověk něco podobného nesežene, že...)

I NEED COFFEE mikina a ještě s francouzkými nápisy :D

Tričko akorát pro mně! Celé dny zívám. I když se dívám na to tričko, tak se mi chce zívat, proto doufám, že to bude fungovat stejně i na ostatní :D *omlouvám se za zmuchlání ale vytahovala jsem to z tašek až dnes*

Weird čtverečkovaný top s volánem, který vypadá jako sukně a rukávky které jsou někde hodně nízko pod rameny :D

Kytičkovaný fusky! :D Čím víc ponožek, tím míň těch děravých budu nosit :D

Nikdy jsem nezjistila jak se to jmenuje. U nás se tomu říká přehoz! Možná je to vcardigan, nebo něco tak, ale... Zrovna tento mám v plánu kombiinvat k mori /pokud seženu dost vhodného oblečení tak i k CPK,/ a s novými bodyline šaty :D
Velmi zajímavý článek, není liž pravda? Proto jej rozhodně musíte obohatit o komentář! I kdyby měl komentář pozbývat smyslu, ldině se nebojte jej přidat, třeba díky vyšemu komentáři narazím na váš blog a třeba mě i zaujme a budu vás otravovat už napořáááád~ *pooočkat, prvoplánově nebylo je vystrašit k nekomentování, že néé? :D*

2 komentáře:

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ