sobota 25. dubna 2015

25.4.15 - Stresu zdar!

  Nevím jak to dělám. Já vlastně pořád nic nedělám a přitom jsem strašně unavená. Pořád něco dělám a přitom nemám žádné výsledky mé práce. Vlastně mám pořád spoustu času, ale stejně chodím spát pozdě a musím vstávat brzo. 

   Těmito slovy bych popsala stav, ve kterém jsem byla poslední dobou. Nevím jestli to bylo kvůli spánkové deprivaci, nebo protože se o mně pokoušel nějaký bacil. Nesjpíš to bylo tím, že se taky začala projevovat moje alergie a já doma neměla žádné léky. Dnes (ve čtvrtek vysockovala 90tablet Zodaku od obvoďačky) jsem totiž celkem v pohodě. Včera jsem si dala pilulku a šla spát hned o půl desáté. Sice jsem doufala v možnost dlouhého a nerušeného spánku, tu mi ale mamka nedopřála, takže jsem spala alespoň do osmi, což je celkem slušné.
    Pokud by vás zajímalo, jak to u mně probíhalo ráno, tak jsem celý týden vstávala okolo půl osmé a pak jsem měla na sbalení věcí, a celou ranní hygienu asi 20 minut. A oproti normálním dnům jsem si tento týden dopřávala dokonce i snídani. Ale líčení ani česání jsem moc nedala, takže každý kdo mě potkal ze mně musel mít strach nebo legraci.
  Tento týden u mně vedla taková zvláštní připravovací nálada. Ve čtvrtek budu "pasována" na maturanta a mě se to nelíbí a hlavně si pro nás pasující připravují ppěknou dávku hmyzu, vajec, mouky a všeho možného nechutného. Tak jsem se začala stresovat ohledně animefestu. Nejdříve jsem chtěla dodělat cosplay na Kiichi, což nakonec padlo. Takže místo toho jsem začala shánět průhledné vložky do bot, které jsou očividně nedostatkovým zbožím. Na rovinu, nechce se mi po celém areálu výstaviště chodit bosa. Snad to nějak zvládnu vyřešit. Navíc jsem si koupila za velký prachy (300) čočky, které vlastně moje oči vůbec nezmodří, takže krása! Nu což, teď s tím nic nenadělám...
   Díky výletu na AnimeFest, jem byla donucena někde vyhledat brigádu. Počítám s tím, že cesta tam i zpět sama dá něco málo přes 200,- a to vůbec nezapočítávám provoz po městě... Navíc jsem se rozhodla, že i koupím velkou Llamu Alpacasso! Plus jsem byla geniální a vymyslela si další návrh na video...

   No, tímto bych řekla, že jsem shrnula vše co de událo od mého posledního článku. A co vy? Jak se vám daří? Pojedete taky na AnimeFest? Taky trpíte alergií na pyly? Toužíte, nebo už vlastníte jednu plyšovou lamu? :D

2 komentáře:

  1. Plyšovou lamu bych brala. Nejlépe nějakou fialovou nebo hnědou. Na Animefest bych někdy ráda, ale asi až v budoucnu. Určitě o tom pak napiš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Llamy jsou supéér ˇˇ. Musím říct, že je to asi nejlepší akce v ČR pokud jde o kvalitu programu :) Mám v plánu udělat nějaou menší rekapitulaci :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ