úterý 28. dubna 2015

28.4.15 - Venku je hnusně a já zase prosím o radu...

   Zdravíčko vespolek. Ano pokouším se zase odstartovat aktivní život! Začala jsem znovu poslouchat pozitivní hudbu, snažím se jíst co nejvíc (aspoň 50 dát musím!) a taky jsem se vrhla na cvičení a mám za sebou 23 dní ze 30ti denní challenge jillian michaels. Musím říct, že mi cvičení nejspíš i pomáhá. Mám pocit, že díky pohybu se mi trošku zlepšuje zdraví (nejspíš i tím, že jsem nedávno byla v lékárně pro balík vitamínů :D) a taky že nejsem tak emotivní a jsem trošku vyrovnanější. Ale zrovna pekáč buchet teda nemám :|
   Venkovní počasí mě i přes spoustu pozitivních věcí v životě znovu dostává téměř do depresí. Dnes venku prší a je prostě hnusně. Sice bylo doteď teplo, ale na tom mi nazáleželo! Jenže ve čtvrtek mě čeká pasování na maturanta a jestli mě mají v plánu polívat vodou, tak to opravdu můj imunitní systém nerozdejchá... a já asi taky ne. Nejspíš by to nebyla taková katastrofa, kdyby následoval obyčejný víkend. Problémem je, že následuje prodloužený víkend, kdy se má konat AnimeFest. Mimochodem, nejenže bude před AFkem škaredě, ale i o víkendu má být okolo 15ti°C. A proč jsem tak zaujatá počasím? Mám totiž v plánu jenom štay! Cosplay jsou dokonce šaty bez bot!

   Tímto přecházím k něčemu týkajícímu se nadpisu. Poradíte mi, jaké si mám vzít silonky? Zkoušela jsem si dvoje a oboje mají vzor. Nejvíc mi vadí, že jsem si myslela, že mám ještě silonky s Alenou v říši divů, které by se tématicky hodily. Ale nemám. Takže teď mám prostě krizizi...
 1. Netopýří silonky 2. Kočičí punčochy

ano divnš mi trčí vlasy i spodnička... :/
<<
   Hádám, že by bylo vhodné se poohlédnout i po nějakých bezvzorových silonkách, jenže žádné prostě nejsou sehnatelné v barvě mé pleťi. Ale pokusím se pooblédnout po nějakých punčochách. Snad to zítra i přes to počasí zvládnu...
   Další věc, se kteoru bych potřebovala poradit, je součást cosplaye. Nejprve jsem byla plna optimismu, že seženu průhledné silikonové vložky do bot. Jenže ty se nejspíš vůbec nevyrábí, nebo minimálně nejsou k dostání nikde v mém okolí. Takže bych se chtěla zeptat: Jaké jiné řešení vás napadá, abych nemusela v té zimně a pravděpodobně i dešti chodit bosá? Mě jako poslední variantu napadlo, že bych si vzala žabky a vyzouvala se, jenže se mi opravdu nebude chtít někde stát na dlažbě a v mokře i bez minimální možnosti podrážky.
Jakožto bonus je tu moje weird verze se svetrem! Jáj

2 komentáře:

  1. Mně se to více líbí s těmi kočičími :3

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty máš moc pěkné. Mě se zdá (a souhlasím s Ely), že se k nim hodí více ty s kočičkami. Ty s netopýry k nim působí zvláštně.

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ