pondělí 6. dubna 2015

6.4.15 - Že bych byla produktivní? Pche

  Zdravím u dalšího velmi nečekaně deníčkovho článku. Měla bych se svým životem něco udělat... a když už ne se životem, alespoň s webem. Uvědomuji si to pořád, jenže pořád nemám náladu na napsání článku a když ji mám, tak se zase chci podělit o zážitky... Je to se mnou složité, no :/
   Od začátku - ve čtvrtek jsem celý den strávila ve městě. Důvod? Měla jsem jízdy a taky jsme se s kamarádkou rozhodly zajít do kina, když už má ty narozeniny. Byly jsme na super hardcore věci. Vlastně nope, byly jsme na pohádce Konečně doma. A dobře, nemůžu říct že by mě až tolik zklamala, protože jsem prostě nemněla tolik očekávat od pohádky... Třeba příště :D Ale podle ukázek to vypadalo fakt dobře!
   Do kina jsme šli i s kamarádčinou (dále M)
sestrou a sestřenkou, které už delší dobu znám. Porotože jsem po skončení filmu čekala na mamku a měla čekat ještě asi hodinu a sestřenka M taky musela čekat, zalezly jsme do NeoLuxoru. Já jenom tak procházela novinky a ohmatávala/očichávala nové knížky. Sestřenka M ale hledala určitou knížku. Napsla ji Cameron Diaz a jmenuje se The Body Book. Když jsem uviděla velikost, tak jsem se musela zamyslet. Co všechno možného i nemožného tam musela napsat? Pak jsem uviděla cenu. Polknula jsem, byla vyšší, než jakou jsem zaplatila za mou nejdražší knížku (Nesnesitelná lehkost bytí). Z důvodu množství volného času a možnosti v knihkupectví >
posedět jsem si vzala do rukou jeden výtisk a sedla si k sestřence M. Knížka nebyla zas tak špatná,ani obsahově ani formou, i když já jsem ji jen letmo prolistovala. A proč se tady tak rozepisuji o této knížce? Díky ní jsme se dostaly v hovoru o pohybu a cvičení. Porotže sestřenka M se už párkrát pokoušela o nějaké pohybové challange, poprosila jsem ji o doporučení. Jsem pořád nemocná, vůbec se nehýbu. Už mě unavuje pořád čekat až se venku oteplí nebo ustálí počasí abych moha jít na kolečkobé brusle! Proto mi doporučila 30ti denní tří úrovňovou "výzvu" od Jillian Michaels. V televizi se dívám jak předcvičuje a pak se pokouším cvičit i já. Dokonce jsem přesvědčila i mamku, tak uvidím jak dlouho mi to vydrží (mám za sebou teprve 4 dny a už jsem celá bolavá :/)
   V pátek ráno mi dorazil poměrně objemný balík z Bodyline! Došly mi objednané šaty a taška s "printem". Nejdřív jsem si chtěla objednat něco strašně extrémně hardocre sweet. Pak mi došlo, že bych v tom ani nevylezla z baráku, natož něco takového nosit na srazy, nebo někam, kde by se na mně mohli lidi dívat. Protože mám ráda nevýrazné věci, nebo celočené, měla jsem dilaema. Buť si můžu objednat nevýrazné hnědé šaty s potiskem "Love Nadia" které mají ukázány hlavně v modré, nebo celočerné šaty, které jsou ukázány v celé své kráse. Nakonec vyhrála možnost s obrázkových a barevných čatů nad jednobarevnými a bez potisku, protože celočené si přece můžu ušít i doma, no ne? :D Tak a teď moje velmi kvalitní fotky z rozbalování :D
Můj výraz když jsem balík dostala do ruky + jeho velikost
*staph creeping*
velikost balíku v porovnání s rilakkuma peněženkou
další průhledné balení (taška nahoře, šaty dole)
vybalená taška
und vybalené šaty na ramínku

2 komentáře:

  1. Já bych na cvičení potřebovala parťáka, jinak se k tomu sna nedokopu. Vybrala si si moc hezké šaty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí svičím s mamkou, která mě občas podporuje a nutí. A taky se s kamarádkou přes iternte denně "kontrolujeme" popřípadě chlubíme kolik zvládneme třeba kliků :D
      Mně se líbili nejvíc a hlavně mi připadaly nejméně kýčovité z toho co mají v bodyline na výběr :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ