středa 1. dubna 2015

►Březen: Má to vůbec cenu?

Má to vůbec cenu psát shrnutí za březen, když jsem se za celý březen buť nedostala, nebo nedonutila k napsání článků?
No vezmu to tentokrát opravdu velmi ve zkratce...
►Co nového v životě:
   Podařilo se mi zase nakrásně onemocnět, ale tentorkát už jsme musela nemoc přechodit, jinak bych se do školy ani nepodívala.
   Dožila jsem se dospělosti! Takže už nemám poloviční trest a vlastně můžu dělat všechno co jsem dělala doteď, akorát teď už to bud elegální.
   Podařilo se mi uspořádat po deseti letech oslavu narozenin. Jen a pouze mých narozenin. Sice to byla oslava v úzkém kruhu rodinném, ale já jsem zcela spokojená, dokonce jsem mněla i dorst! Jupí~

   Ohledně školy jsem to začala nehorázně flákat. Nejen že mi vychází hned několik trojek (a jedna je témněř neopravitelná), ale taky čtyřka a dvojky snad úplně ze všecho, co zbylo.
   Začala jsem úplně vážně zvažovat možnost studia ve Skotsku, na které se nás snažil ve škole naverbovat nějaký bývalý student.
►Co nového sentimental-rabbit:
   Na webu vlastně nic moc neového není.
   Za březen jsem zveřejnila přesně tři články a jední z nich byla shrnutí za únor. (Dost slabé)
  Založila jsem si "vedlejší" web, který píšu v angličtině.
   Článek 28.3.15 - Už jsem velká holka získal dva komentáře a tím se stává nejslavnějším březnovým článkem! Jupí jupí jé~
►Co nového NOTamazingCLARE:
Nevím jak se mi to podařilo, ale můj účet má už 5 odběratelů.
Poslední dobou mám ale dilema, jestli si tentor účet ponechat, nebo ne. Na jednu stranu jsem si z videi dala opravdu hodně práce, ale na stranu druhou, zjišťuji, že videa zrovna moc kvality nepobrala... Proto je v levé části stránky (levé menu) otevřená "anketa" kde můžete rozhodnout o budoucnosti NOTamazingCLARE.

7 komentářů:

  1. Jestli se nakonec rozhodneš pro studium ve Skotsku, tak to určitě bude zkušenost na celý život. Akorát si budeš muset zvyknout na ten jejich silný přízvuk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhidně souhlasím. Myslím, že nejen pžízvuk, ale i na angličtinu vůbec si bduu muset dost zvykat. A taky na sychravé počasí :D

      Vymazat
    2. To počasí je tam hrozné. Občas jsem si říkala, jestli vůbec ví,jak vypadá slunce.

      Vymazat
    3. Nám bývalý student, který nám přišel oznámit, že tu ta možnost studia je, vyprávěl o tom, jak tam v 18ti °C když ani nesvítilo sluníčko všichni chodili v kraťasích a šli se koupat :D
      Taky jsem slišela že v celém spojeném Království je tvrdá voda :/

      Vymazat
    4. O tvrdé vodě nevím, ale host-mother po mě chtěla pravidelně používat prostředky na mytí pračky a myčky (takový ten prášek, který tak nasypeš a zapneš a ono to vyčistí zevnitř), tak to může být pravda. Slyšela jsem, že v Japonsku naopak mají problém s měkkou vodou.
      Občas jsem tam taky narazil na takové otužilce, ale jelikož je v Leeds hodně cizinců, tak ti asi ještě nebyli tak zvyklí.

      Vymazat
  2. Studium ve Skotsku zní úžasně, souhlasím s Mari Choi, že by to byla určitě úžasná zkušenost :)
    Videa bych nemazala, účet bych nerušila. Každý někde začínal a každý se musí postupně vypracovat a ne to po několika videích vzdávat s tím, že je to nic moc. Zrovna tvé začátky se mi navíc nijak špatné rozhodně nezdály a zajímalo by mě, kde by třeba byla za rok, za dva :) A proč o tom vůbec dávat rozhodovat "cizím" lidem? Je to přeci tvůj volný čas, tvé zájmy... ^^'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by rozhodně byla, teď se ještě dostat na nějakou školu :D
      Uvidím jak "rozhodne! anketa. Já si totiž vůbec nejsem jistá, jestli mě to baví, nebo ne a tak... Děkuju za pochvalu :) Ono u mně jde o to, že když "nechám rozhodnout ostatní" tak si pak lépe uvědomím co vlastně chci sama. Navíc to jestli se mi bude chtít natáčet dál závisí poměrně dost i na odezvě na moje videa :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ