neděle 12. dubna 2015

Etude House - Face conditioning cream Light (recenze)

Zdravím! Konečně je to tu, ta dlouho slibovaná recnze na nejdražší část mého boxu s kosmetikou. Snad bude užitečná. Vzhledem k tomu, že je to moje první recenze na něco kosmetického, nevím na co bych se měla přesně soustředit...
   Conditioning cream jsem si kupovala někdy v lednu a to ze stránky beautynetkorea.com - na rozbalování bylíčku jsem přímo natočila video- Chtěla jsem si ho koupit už delší dobu, protože jsem se po použití vzorečků dočista zamilovala, jenže cena byla dost vysoká. Nakonec jsem si koupila 75ti gramovou verzi za 380Kč.

   Konzistencí bych krém přiřadila k makeupu od Rimmel, nebo možná trošku tekutějšímu krému na ruce. Krém je bílé barvy a krásně jemně voní, Na obličeji nezanechává bílý film nebo něco takového. Poměrně dobře a rychle schne, takže nemusíte čekat dvě minuty, než zaschne krém, ať můžete začít s další vrstvou ranního líčení. 
   Krm mám mít bělící účinky, což trochu má, ale nic extrémně intenzivního. (Nebo je můj obličej už tak bílý, že to víc nejde). Mám mít ochranu proti opálení SPF25, což enjspíš má, rpotože i když jsme bla na sluníčku, tak mám obličej pořád stejné barvy jako zbytek těla. Má mít také nějakou funkci proti vráskám, ale tohle vám nemůžu ani potvrdit ani vyvrátit. 
   Krém se dá používat jako zesvětlovač (jen na určité části obličeje), jako báze pod mejkap (což používám dosti často), nebo samotný. Po použití mi připadá, jako by byla moje kůže hedvábná a mám potřebu si pořád šahat na obličej :D 
   Pokud by vás cokoliv zajímalo ohledně tohoto produktu, klidně se ptejte :)
Moje fotky:
PŘED POUŽITÍM:

PO POUŽITÍ:



(Pokoušela jsem se ty fotky mít z jiných míst, ale nakonec to moc nešlo, tak jsou tři z jednoho a ta jedna s mikrovlnou v pozadí je focená v kuchyni)
   Ano, žádný extrémní rozdíl mezi fotkami před a po není. Jenom některé méně výrazné tmavé flíčky, nebo zarudnutí téměř zmizely, ale s pihami *které zase vrací úder* to už neudělalo žádné kouzelné zmizení, jako kupříkaldu v zimě, když nebyly samy o sobě téměř vidět. 
(Jenom při použití makeupu jako druhé vrstvy jsou pihy téměř jako by nebyly *snad to bude stejně fungovat i v období, kdy bude svítit více sluníčka a pihy budou viditelnější a skoro všude, ne jako teď *)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ