sobota 18. dubna 2015

Recept: Kakaové cupcakes s duhově-sněhovým krémem

Foto shora
   Předminulý týden jsem se rozhodnula vyzkoušet novou fotmu na muffiny, kterou jsme dostala od tety. Z důvodu nedostatku surovin jsem musela dlouho hledat nějký recept, který by nebyl ná asuroviny náročný a hlavně neobsahoval něco, co doma rozhodně mít nebudeme. Nakonec jsem skončila s kakaouvými cupcakes ze stránky muffinarium, protože jsem si chtěla vyzkoušet nejen obyčejné muffiny, ale i cupcakes s krémem a taky jsem měla na krém chuť. Kvůli nedostatku cukru jsem měla chvíli dilema, jestli neudělat ten krém úplně jiný, ale nakonec jsem to vyřešila jinak, kreativně.
   Muffiny jsem udělala přesně podle receptu (120g másla pokojové teploty, 175g krupicového cukru, 2 vejce, 200g hladké mouky, 2 lžičky prášku do pečiva, 2 vrchovaté lžíce holandského kakaa, 50ml mléka špetka soli - recept). Po vytažení z trouby jsem samozřejmě musela ochutnat a zjistila jsem, že jsou opravdu velmi sladké (já mám ráda přeslazené věci, ale nemůžu to stejné říct i o dalších členech mé rodiny). Proto jsem do krému dala nakonec jenom polovinu cukru, který je napsán v receptu (tj.60g). Protože jsem doma našla barevné zdobení, tak jsem projevila svou kreativitu. Něco málo jsem vysypala přímo do "sněhu" a zdobení nechalo v bílé nevýraznou duhu. (nezamíchala, víte jak se "míhá" sníh spíš převalováním, tak přesně to jsme udělala). Nejsem před zdobení expert a protože mi už dva muffiny chybělym přetransformaovala jsem jenom deset na cupcakes :D Také proto je na nich tolik krému. A protože se mi to moc nedařilo zdobit, ještě jsem to barevným zdobením posypala nahoře. (Což dodalo té mílo duhové ještě víc dobstínů a intenzivnívh barev.) A tady jest můj výtvor, můžete se kochat :D
Somuch kvality, so much ozdobené jak od malého dítětě :D


2 komentáře:

  1. Nevypadají úplně špatně,příště se ti určitě podaří mnohem hezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za důvěru! :D Věřím, že se budu časem zlepšovat... nebo v to alespoň doufám :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ