pondělí 18. května 2015

18.5.15 - Vydala jsem se na "výlet"

   Už od určení data premiéry jsem chtěla jít na The Avengers: Age of Ultron, ale nějak k tomu nebyl čas. Při premiéře jsem byla zrovna účastna jiné akce. Pak jsem měla brigádu, nebo jsem byla příliš vyčrpaná, nebo jsem se měla učit, nebo bylo něco rodinného, nebo se mi nechtělo a tak to pokračovalo až do včerejší neděle. Konečně jsme se s bratrem domluvili a já zarezervovala lístky na půl šestou.

   Navíc mi nedávno kamarádka řekal o výstavě děl Salvádora Dálího v Olomouckém muzeu, a protože je to jeden z umělců, kteří mi utkvěli v paměti, prostě jsem se musela zajít na výstavu podívat ať to stojí co chce. A když už pojedu do kina, proč to nevzít najedu, že?
   Nejprve se mnou mněla jet ještě i spolužačka, protože ji ta výstava taky docela zaujala a na Avengery se prostě chtěla podívat. Jenže nevycházely spoje. Mě by to nejspíš nevadilo ale jediný autobus, který jel směr Olomouc vyjížděl před jednou hodinou a v Olomouci bychom před kinem a jeho půlhodinou na vyzvednutí lístků, mohly čekat círka čtyři hodiny. Což spolužace narušilo plány na dopisování slohů a všech prací na odevzdání.
   Nevím jak to dělám, ale nakonec se mi poveldo přesvědčit rodiče. Snažila jsem se je přemluvit na tu výstavu už před pár týdny, ale že je to nezajímá a kdesi cosi, prostě nechtěli jít. Jenže v neděli se nakonec uvolili, že nás odvezou a dokonce se podívají i na výstavu. Dopadlo to opravdu dobře, protože jsem měla zajištěný odvoz a navíc mi i zaplatili lístek, jáj! A po návštěvě výstavy jsme s bratrem byli dokonce i zavezeni až před kino. Sice o hodinu dřív, ale bez chůze a patnácti korun za tramvaj :D
   Výstava byla docela zajímavá, něco bylo opravdu úžasné a něco bylo prostě... všechno bylo podpíráno a co obraz penis nebo vagína. Nebo kost, ty taky trčely všude. No nejspíš jsem tolik nemusela nutit roiče do účasti, Co už, pozdě. Ale já jsem spokojená, mě se líbila. Jenžejsem zjistila, že se na výstavě může fotit až po odchodu, proto jsem vám vyfootila alespoň plakát s obřím modrým knírkem, který byl pověšený na muzeu a pohledy, které jsem si koupila.
So much foto, rly moc tam jde vidět :D
   Kino myslím radši komentovat nebudu. Já hloupá totiže vlastně všechno předem věděla. (Ano, hloupý to tvor za 1. nechal jet trailer a další videa, takže viděl i parodii o black widow a hulkovi a za 2. jsem si prostě na férovu přečetla recenzi)
   Co vy a výstavy/divadlo/kino/.....?
Byli jste někde nedávno?
*Teď si nejsem jistá, ale psala jsem o mojí účasti na Divadelní flóře a o zážitku z moderního provedení Pekla na celý život? :D

4 komentáře:

  1. Jediná akce, na které jsem v poslední době byla, byly Slavnosti svobody. Do divadla někdy jít chci a asi i do toho kina bych si někdy mohla zajít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já na žádných slavnostech nebyla roky. Nebo alespoň od toho, co jsem přestala hrát na flétnu, což už bude tkových pět, šest let...
      Určitě zajdi, je to opravdu příjemné odreagování, i když je to "drahý špás". Ale jednou do roka si to člověk ospravedlní :)

      Vymazat
  2. Skvělé shrnutí výstavy xD
    A líbili se ti tedy Avengers? Já jsem asi jediný člověk v republice, který nebyl nijak oslněn :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D
      Více méně. Nebyla to taková sláva, jak se všude mluví a Captain America, který vyšel zhruba lon,i byl nesrovnatelně lepší. Na druhou stranu nemůžu říct, že by se mi vyloženě nelíbili. :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ