sobota 23. května 2015

23.5.15 - Nějak mě všechno zmáhá

   Konečně jsem měla náladu na psaní, ale stejně jsm nic nenapsala. Teď se místo toho do psaní nutím. Vlasntě nic nedelám, ale radši bych v nicnedělání pokračovala, než dělala něco u čeho musím zapojovat své neuronky, malé bobečky vyčerpané. Proč já nechci na biologii, vždyť mě baví a je zábavná? Jo aha, na to bych potřebovala i chemii, tak už mlčím.
   Zjistila jsem, že píšu plně všechny články do "deníčku" místo abych je rozdělovala do rubrik. Asi bych s tím měla něco udělat? Možná zítra. Místo toho dnes zase tento článek zasvětím milionu různých a nesourodých témat! Na začátek bych vám chtěla ukázat jak jsem jeden ze dnů AFka vypadala. Měla jsem lolita šaty s vtipným účesem, ale nemám žádné fotky, tak jsem se musela vyfotit až teď a doma. Pořád jsem se neměla k tomu nalíčit se, nebo se načesat, dokud se mi z vlasů téměř všechna růžová nevymila a nezůstala naoranžovělá blond. Navíc jsem na sobě na oné události měla i bílé silonky, které již odpočívají někde na skládce plné děr. Snad vám bude můj komplet připadat alespoň zajímavý :D

Na lookbook.nu
   Když jsem ve stresu nebo v depresi a přesáhne to určitou hranici, dostávám se do dost zvláštních stavů. A většinou si prostě stříhám vlasy. Téměř vždy toho pak lituju, proto si je už stříhám tak, aby šly více méně zamaskovat. (o což se snažím až mě "to" přejde, jinak prostě chci ať to jde vidět) Ale peostě nevím, většinou to končí s očima zalitýma slzama a nůžkama v ruce. Fakt nevím proč to dělám, ale asi to pomáhá. Jo a taky nakupuju. Ne normálně. Prostě bláznivé nákupy drahých hloupostí, které v životě nebudu nosit/potřebovat/číst. Opravdu by mě zajímalo jak se mi mou duševní stabilitu podařilo zase tolik rozhodit. A doufám, že se to nevrátí moc brzo, protože jsem měla teď skoro dva roky pokoj... T_T Ugh
 

(z doramy Who Are you School 2015)
   Poslední dobou docela dost ujíždím na k-popu a ... no vlastně Korei všeobecně, zase jsem se rozhodla že se začnu učit korejsky a chvíli jsem přemýšlela, že se na všechno vyseru a půjdu na koreanistiku. Ale pak jsem si uvědomila, že bych se nikde neuplatnila, a to jak moc jsem se musela učit abych uměla jenom pár blbých japonských znaků, které stejně nikde nenajdu a pokaždé když si myslím že jsem ho přečetla správně tak zjistím že má vlastně úplně jiné čtení v té větě, nejspíš bych se tím studiem úplně odrovnala, takže si to nechám jenom jako koníček...
   Mimochodem viděli jste už nový videoklip od Taylor Swift - Bad Blood?

Videoklip sám o sobě se mi nelíbí, protože je v něm miliarda divných efektů, které nevypadají, ani jako parodie, ani jakože to myslí vážně. A to že tam hraje spousta celebrit mě taky nenadchnulo, vzhledem k tomu, že nikoho z nich neznám. Ale ta písnička je super, úžasná, skvělá, nakažlivá. Včera jsem si ji jednou pustila a dnes ráno jsem si říkala, co to do háje nemůžu dostat z hlavy? Pak jsem si projela playlisty a nikde nic. A zase se mi podařilo narazit na bad blood na youtube a bylo to tam. Od té doby jsem ji slyšela pomalu jednou za hodinu. Líbí se vám stejně jako mě?
   Myslíte, že by mi takovýto sestřih slušel?

4 komentáře:

  1. Ty šaty jsou moc pěkné. Taky poslední dobou nechci nic dělat, ale nějak se mi daří to alespoň částečně to překonávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, akorát jsou v odsti zmuchlaném stavu -.-" nepodařilo se mi jedobře složit a žehlit jsem je taky znova nechtěla...T_T
      Tak to jsi dobrá, mě to moc nejde :/ Já dělám jenom to co musím :D

      Vymazat
  2. Zamilovala som sa do tvojho blogu!
    Nechápem prečo, ale píšeš tak rozumne a inteligentne, proste sa mi to páči a som rada, že aj ty máš rada kórejskú hudbu, ale napriek tomu aj tú tradičnú :) Ten strih by sa ti hodil, a to tričko čo tam máš je úžasné :D Milujem banány. By the way, ja Taylor Swift moc nemusím, ale mne sa práveže páči, že v tom klipe hrá toľko celebrít, najmä taká Lena Dunham, s ktorou zdieľam rovnaké meno :D
    Rozhodne sa tu u teba ešte zastavím a prečítam si čo nové ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aww ^^ Děkuju :3
      Snažím se psát více méně tak, aby to mělo hlavu a patu a hlavě si to musím třikrát kontolovat ať nenechávám milion překlepů :D Ale mockrát děkuju, tolik chvály si snad ani nezasloužím :)
      Děkuju :))

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ