sobota 9. května 2015

9.5.15 - Poconové resumé + nové YT video

Můj obří nákup!
   Nejdřív jsem měla v plánu napsat nekonečný článek, kde by si každý den zasloužil zvláštní odstavec. Jenže jsem neměla čas a teď už si toho tolik nepamatuji. Proto se pokusím se rozepisovat co nejméně a psát jen o těch zajímavých věcech.

  Proto začněme cestou tam! Né, opravdu nebudu vypisovat celou cestu. Do Olomouce nás zavezl otec spolucestovatleky a do Brna jsme se dostaly vlakem. Přijely jsme brzo, ať stihneme dopolední "předprodej". Nakonec jsme nebyly schopné najít správnou tramvaj a od nádraží skoro až k výstavišti jsme šly pěšky. Když jsme konečně objevily správnou zastávku tak bylo hned několik tramvají extrémně přeplněných, takže jsme přestávaly věčřit, že se tam daostaneme do dvou odpoldne. Nakonec se nám to naštěstí povedlo a ve frontě jsme pak strávily asi hodinu, přičemž se k nám přidaly ještě dve kamarádky. Další hodinu jsme pak čekaly až otevřou tělocvičnu a my si budeme moct zabrat místo. A byl to nebezpečný boj o žíněnky a dostatek prostoru pro spacák! (Který jsme téměř prohrály). V pátek se nic zajímavého nedělo, krom mé nakupovací mánie. Pak jsme se vydaly do nějakého klubu, kde jedna z kamarádek zpívala a já se s objemnou spodničkou a v podpatcích snažila trsat na k-pop. Jsem ráda, že z toho nebude žádný záznam, protože neumím tančit a lépe vypadají i kopulační pohyby popřípadě epileptický záchvat. (A to byla jediná část "programu" které jsem se zůčastnila.)
   V sobotu jsme dopoledne strávily spánkem, popřípadě s čajem a sušenkami k snídani v AnimeFestní kavárně, Poté jsme se pěšky vydaly na průzkum terénu a nakoupily si zásoby jídla a pití v nedalekém Albertě. Odpoledne jsme vlastně taky nic nedělaly, krom mého nákupu století, kdy jsem si koupila půlmetrovou růžovou lamu za 550,-.
Nemám ani zdání proč sem strkám tenhle obrázek
   Z neděle si toho moc nepamatuju a myslím, že se stejně nic neudálo. Teda až na cestu domů. Našla jsem totiž přes idos valk, tkerý měl jet do Olomouce. Koupily jsme si jízdenky a nasely do vlaku, kde nám průvodčí řekla, že máme špatný lístek, protože ten vlak prý nejde přímo. Takže byly dvě možnosti, na další zastávce vystoupit, nebo si připlatit dvě stě. Být to před conem, tak se na to vykašlu a přilatím si. Jenže z nás tří, které jsme jely jsem byla já djediná, kdo měl peníze a navíc jenom něco málo přes 100Kč. Takže jsme v nějaké vesničce jménem Šakvice, nebo tak nějak, vystoupily a hodinu čekaly na valk, který nás zavezl zpět do Brna na nádraží. Ta jsme nasely do už správného vlaku a konečně si mohly vydechnout. Vím, že to popisuji velmi laxně, ale v ten okamžik jsem byla pár vteřin před zhroucením, prtoože jsem s 20% baterky měla navíc nejnabitější mobil...
   I přes to, že jsem z programu vlastně nic neviděla. Chodila jsem s odřenými patami a puchýři na noze a nakonec nemám z celého výkendu skoro žádné fotky. Musím říct, že jsem spokojená a pokud mi to nenaruší maturita, tak příští ro jedu zas! Především proto, že jsem se setkala se spoustou přátel, kteří bydlí na druhé straně republiky a jindy je nemám možnost vidět. A navíc jsem se po dlouhé době cítila, že zase patřím do nějaké "party".
A teď mé slavné video:
*Omlouvám se, že článek je takový "mrtvý" ale jsem nemocná a moje energie je nějake poblíž bodu mrazu i s mojí náladou*

6 komentářů:

  1. Pocky a pepero jsem už měla a pak ještě jednu jinou značku (asi něco jako Edo nebo tak nějak), které byly buď borůvkové nebo jahodové a ty taky byly moc dobré. Video se docela povedlo, ale takovéhle ochutnávací videa jsou nejlepší, když se dělají ve dvojicích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny které jsem kdy ochutnala byly hodně dobré, ale ta cena mě občas dost odrazuje... :/
      Já vím,a le nikoho jsem nedonutila, proto jsem si s sebou vzala alpaku :D

      Vymazat
    2. Tak snad si alpaka taky pochutnala XD. Mě by něco takového bavilo, ale určitě bydlíš někde hrozně daleko.

      V Anglii je měli většinou do libry nebo jen o trochu víc, ale u nás to určitě bude dražší.

      Vymazat
    3. Určitě jo! ˘^˘ Já nevím, bydlím kousek od Olomouce (tak 20 min autem)

      Tak pokud se do Anglie dostanu udělám velký nákup zásob na několik let dopředu :D

      Vymazat
  2. Tvoje lama je naprosto úžasná! ^^ Z videa mám hroznou chuť na sladkosti, achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ˘-˘ Hlavně je obří! :D Já kupoivu ani ne *před chvílí snědla celý balíček jojo jahůdek*

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ