středa 3. června 2015

3.6.15 - I'm the loser

   Slyšeli jste už ty staré/nové písničky od BIGBANG? Ano? Která z nich vás nejvíc zaujala? U mě to je nejspíš LOSER :D
derpy cat :D
   Už si ani nepamatuju jak dlouho jsem nepřispívala, Ve škole teď byl hotový blázinec a doma se to o moc víc nelišilo. Pokud jsem náhodou měla mít nějaký volný čas, tak jsem měla brigádu -.-". Proto sem píšu až teď, kdy mají všechny třetí ročníky (že jich máme na škole tolik) povinný cyklo nebo vodácký kurz. A já protože jsem prostě socka a kdybych vyjela na vodu, skončila bych druhý den s horečkou někde v nemocnici poblíž, jsem si zvolila kolo. Což se nakonec ukázalo jako ne až tak špatná volba. Nic mě to nestojí a učitelé jsou natolik benevolentní, že nám nechali dva námi zvolené dny volné.

   Víte jak jsem říkala, že se můj život začíná společensky rozvíjet? Tak to už se zase vrátilo k normálu, ale poslední dobou dost často chodím do kina. Na to že jsem tam nebyla několik let jsem tam teď pomalu co měsíc... Na jednu stranu je fakt, že mám slušně placenou brigádu a stravu za mě pořád platí rodiče, takže si to můžu dovolit. Ale ty peníze byly určené na tetování a chtěla jsem si šetřit na přežití na vysoké a a a.  Nebýt kartičky se slevami a volné vstupenky po čtyřech návštěvách... Nejspíš už mě v kině od teď dlouho neuvidí, nebo vlastně teď mě tam uvidí ještě přesně jednou a to do 1.8 protože konečně mám tu volnou vstupenku. Ale pak už mě tam do dalších Hunger Games neuvidí~
   Včera jsme si já a dvě spolužačky udělaly výlet. Protože máme ty dva dny volné, tak ať máme aspoň nějaký zážitek místo vodáku, měly jsme jít do čajovny, na jídlo a do kina na Mad Max: Fury road. Ale nakonec jsme místo na jídlo vyjely později, koupili si Bubbletea a levnou vodku (sice byla levná protože byla v akci, ale chutnala jak alpa a ani sladký bubble tea tomu moc nepomohl.... A navíc mi půlka zůstala domů. Aspoň si budu mít čím mazat kolena po příjezdu s kol :D) Do čajovny jsme měly jít po kině, protože spolužačce jel autobus až o půl jedenácté a kino končilo o půl deváté. Ale protože jsme socky a už i tak nás ten výlet vyšel na několik set korun, rozhodly jsme se, že dáme přednost procházce po noční Olomouci. Je zvláštní vidět individua, která se potulují noční Olomoucí.
   Nemám v plánu vá nijak rozepisovat o čem byl Mad Max, protože si to klidně můžete přečíst u Nagat a dá vám to víc, než moje texty o ničem. Jenom bych zmínila, že pokaždé když tam byl ten divnej kytarista s ohňovou kytarou, tak jsem měla několikaminutový záchvyt smíchu.Navíc když už konečně dojeli, byla jsem vyčerpanější než oni... A pak se klidně rozhodnou vrátit, celou cestu, jako vážně? Ughghghghghghuuuu

   Mimochodem orientuje se tu někdo v současně vycházejících korejských doramách? Já zatím sleduju Who are you - School 2015 a první díly mě opravdu zaujaly *což už asi víte* (pak je to trošku slabší) a mám v plánu se podívat i na Orange Marmelade. Viděli jste to někdo? Nebo sledujete?
   Omlouvám se, že je tento článek tok zcela nesmyslně navazujících a spíše nenavazujících myšlenek, ale mám opuchlé oko a moc nevidím a soustředím se ještě míň než ve fyzice plus moje paměť zlaté rybičky mi teď taky moc nepomáhá, tak snad se v tom nějak vyznáte~
Chtěla jsem sem dát obvyklého  roztomilého krátíčka, ale tenhle čutňák na mě náhodou narazil a já ho nemohla nepřidat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ