středa 8. července 2015

8. 7. 2015 - Nakupování je taková ruleta. Aneb když odcházíte z jednoho obchodu s velikostí XS a L

   Zdá se, že jsem to hezké datum 7. 7. prošvihnula. Teď bych mohla počat měsíc do 8.8. ale budu hodná ke čtenářům, kterých tu sice moc není, a po měsíci něco napíšu :)


Zdravíčko, daří se? Po dlouhé době mám chvilku na napsání článku, tak si toho važte. ˇ^ˇ Před prázdninami jsem neměla čas protože jsem se učila *lež* teď mám k mojí neaktivitě úplně jiné důvody. Především protože jsem se od konce školního roku nezastavila. Hned po vysvědčení jsem jela na kole k babičce, kde jsem byla týden bez internetu. Pak jsem v sobotu musela pomáhat s chystáním se na hody a večer jsem byla na zábavě. Ani já sama pořád nemůžu uvěřit, že jsem byla donucena k další sociální interakci. V neděli jsem moc nespala a pak hodovala. V pondělí jsem chtěla dospávat ty tři hodiny ze soboty na neděli, ale protože byl svátek a já si vymyslela výlet, tak jsem se zase moc nevyspala. Alespoň jsem si užila krás Jižní Moravy :) V úterý jsme se vyspala, až do osmi a pak byla vyslána na hlídání sestřenky. S tou jsme se jely koupat a já se domů dostala znovu dost pozdě a navíc skutečně vyčerpaná.
    Dnes, což je středa, pokud se zase nepletu, jsem jela v devět do Olomouce na nákup látky na cosplay. Teď jenom doufám, že jsem látky koupila dost, a že z ní půjde ušít skládaná sukně. Protože jsem s sebou vytáhla ještě kamarádku, šly jsme obhlédnout obchody. Sice jsem chtěla plavky a kraťasy. Přesto jsem skončila sice s kraťasy, ale navíc se dvěma tričky. Jedno je velikostí L a druhé XS, přitom jsou mi obě stejně a nevíc jsou obě ze stejného obchodu. No prostě jít nakupovat je taková menší ruleta :D
   Poslední dobou se mi moc nedaří. Onjednávala jsem si tašku z taobao a ještš jednu kamarádce.
Cena byla 150,- (budu uvádět v Kč) za jednu. Nakonec když jsem je platila vyšla mě jedna na něco málo přes 200,-. Tak jsem si naivně myslela, že je v tom zahrnuto i poštovné, alespoň po číně. Nebylo. Kdž jim ty tašky přišli, tak po mě chtěla další 300,- za poštovné po číně a do česka ještě dalších 700,- jakožto nejlevnější poštovné. Takže by mě jedna tašky vyšla asi na 700,-. A to ai ještě nemůžu být jistá, že už po mě nebudou chtít další peníze. Nakonec se mi naštěst nějak podařilo domluvit vrácení. (Teda alespoň doufám.) Takže mi jsou ochotní vrátit nějakých 130- (5usd) ze dvanácti, které jsem už platila. Takže se zdá, že jsem 250, nebo dokonce 300 prostě vyhodila do vzduchu T_T. Příště si holt budu muset všechno předem zjistit, překontrolovat a pohlídat, než budu platit... Tak snad mi alespoň těch pár korun vrátí...
   Ohledně mé budoucí aktivnosti. Lidi nepočítejte s tím. Berte to tak, ž jsem se dala na zimní spánek
a možná se někdy probudím. Do konce července budu totiž pracovat, na prázdninách u babičky, pracovat a pak pojedu na Advik, kde budu poprvé přednášet a to o doramách, takže pokud se někomu bude chtít, klidně se za mnou na přednášku zastavte :) Akortát jsem ještě neměla čas začít s přípravou :D Tak snad to stihnu a třeba se v srpnu znovu šťastně shledáme. Nebo taky ne, protže se budu muset naučit deskriptivné geometrii na úovni se kterou mě vezmu na přijímačky.
Báj báj něco něco páj~
Mějte se fanfárově :3

4 komentáře:

  1. Spousta lidí je o prázdninách neaktivní,takže s tím si nic nedělej. Hlavně se poctivě uč, ať tě na tu vezmou a taky ty prázdniny si nějak užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že já jsem nějak neaktivní pořád :D
      Nějak mi to učení zatím ještě pořád nejde, ale to přijde! Určitě.. a hlavně doufám, že brzo :D

      Vymazat
  2. Tedy, bylo mi docela jasné, že za 150,- by to bylo hodně málo, ale poštovné 700,-? Jesus O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem počítala s tím, že to poštovné nakonec skončí okolo 300-400Kč, ale 700 mě vážně zaskočilo :(

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ