pondělí 3. srpna 2015

3.8.15 - Já chci červenec zpátky :/ (ta nudná část :D)

   Uff. Jak jenom začít. Dlouho, předlouho jsem byla neaktivní, přičemž jsem sama sobě slibovala aktivitu. A teď když už chci být aktivní a dokonce skutečně začnu, prostě no. Však to znáte, nebo možná taky ne, no.... prostě jsem se asi odnaučila psát T_T


  Tak čímapk začít? *Najíždí si na poslední článek* Tak v reakci na předchozí článek, látky jsem koupila opravdu dost. Teda pokud bych něco pokazila asi by to už nevyšlo, ale nějak se mi to poveldo na poprvé. (To tak chodí když šijete den před conem a v den conu.) Takže jsem žádnou další látku nepotřebovala :D
   Ať to moc nepomotám, tak se vám to pokusím popsat od předminulého týdne. Týden ještě předtím jsem byla celý u babičky, takže jsem vůbec nic neudělala a babička ze mě byla úplně na větvi, protože jsem seděla vevnitř a jedla nebo něco četla + jeden den jsme byli na výletě v Čechách po Kosířem, tak mám cool fotky.
   Víkend jsem zase zabila v práci, kterou jsem v pondělí dospávala. Když jsem se vzbudila tak jsem vyrazila do města na velký nakup. A podařilo se mi sehnat bílé tičko velikosti S na cosplay, které byla větší než M, které jsem měla doma a navíc o 100% průhlednější, takže jsem je nakonec prohodila. K tomu jsme sehnala strašně sexy hnědý důchodky a byla se svou přípravou na cosplay strašně spokojená. Než jsme zjistila, že jsme někde ztratila mobil. Takže jsme se mohla vrátit a zabít zbytek dne znovuobcházením stejných obchodů a hledáním mobilu. Pro klid v duši vám můžu oznámit, že jsem mobil opravdu našla a to i s občankou a řidičákem :D Když nad tím tak přemýšlím, jinak si toho moc nepamatuju. Holt jsem to měla psát hned. Kromě toho, že jsem sledovala doramu Dream High jsem toho prostě moc nenadělala. Ale tak víte co, já to dělala kvůli mojí přednášce, která stejně moc nedopala. Ale o tom později. V úterý jsem byla znova v práci a tentorkát na odpolední, což mi zabilo celý den. (Prostě před odpolední spím do oběda, pak si něco uvařím a jdu do práce a po práci jdu akorát spát. Ve středu jsem nejsíš byla venku s (možná přítelem? idk idc) ale nic moc si nepametám. Ve čtvrtek jsem měla zase směnu a v pátek jsem měla původně znovu jet za sestřenkou k babičce, ale protože někam odjeli, což jsem se dozvěděla až v pátek ráno, kdy jsem byla připravena sednout na kolo a dojet, tak jsem zůstala doma a rozhodla se začít šít. A byla jsem s tím spokojená. V sobotu jsem byla na ranní a pak jsem dokoukala Dream High. V neděli jsem taky byla na ranní a pak asi venku. who knows? Prostě příště budu psát deníšek hned na druhý den...
Dat sexy foto zámku
Dokud jsem si to nevyzkoušela.
   A tímto neuvěřitelně dlouhým článkem jsem vás informovala o tom nudnějším týdnu a teď přijdou informace a o tom extrémně hekticém na nervy v kýblu týdnu ;) Těšte se a sledujte mě i nadále
To be continued...
Jinak to byl zrovna ten týden co bylo nechutný horko~
A něco českého na konec :D

2 komentáře:

  1. Ne, že já bych měla červenec o něco zajímavější. Já nemám ani tu práci...Svoje ušité výtvory irčitě někdy ukaž, ať se máme čím pokochat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je opravdu nemilé :(
      Snad se jednou donutím k nafocení :D Nikdy to totiž nestihnu nafotit před zničením/vypráním>obarvením/vyhozením :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ