pondělí 3. srpna 2015

3.8.15 - Já chci červenec zpátky :/ (vejlet, Ádvik, tetování, brigáda, prostě párty hárd)

  Tak je čas pokračovat a to pondělkem. Jáj. Minulý týden měla mamka dovolenou. Asi jsem ji hodně moc zklamala, protože rovnou v pondělí jsem jela na tetování. A ano, už mám to svoje
madafakahustýfaktfestzjímavýsnažímsebýthipsterforeváprostěmocslovnapopsánínahovnopiditetování
Deníčk a odznáčky :3
teování :D Celé dopoledne asi do dvou odpoeldne jsme strávila v Olomouci, protože mi ujelo pár autobusů a další jely prostě pozdě, no. Tak když už jsme tam byla, zašla jsme si i do lékárny a odcházela s mastí na tetování (prej si tomoc kupujou, but idk idc) beapnthen plus. A s madafakákawaii deníčkodiářem na nový školní rok :D *na fotce s odznáčky z adviku* Po příjezdu jsem si stihla korát zaběhnout domů sníst jeden suchý rohlík a honem běžet na poštu a do kavárny za kamarádkou, které si potřebovala pokecat a vylít srdíčko. (A kdo ne? Ještě navíc přes prázdniny, že? :D) A když jsme se konečně vrátila od kamarádky a z knihovny, kde jsem si vyžádala vladaře od machiavelliho, ať si konečně nepřipadám tak strašně nemyslící (stejně ho neměli a já musela rezervovat), dala jsem si další suchý rohlík a tentorkát ani ne celý a bežela jsem ven odkud jsem se vrátila, ugh, já vlastně ani nevím kdy. A pak jsem rychle dodělávala sukni, které mě srala víc a víc.
  V úterý jsem vstala poměrně brzo a hned ráno ostříhala paruku, což nedopadlo zrovna dvakrát dobře. Pak jsem si dala něco málo k jídlu a razila na odpolední. A byla to nejspíš první a určitě poslední klidná směna. Možná se mi to jenom zdálo, protože jsme se rozhodla, že touto směnou končím s brigádou a budu se učit/užívat si nicnedělání. Po směně jsem ale nešla domů. místo toho zase ven a domů se vracela úplně mrtvá asi o půl čtvrté/páté?
Čočky, mejkap, obarvený vlasy - úplně jinej člověk, co? :D
  Jo a to už vlastně byla středa. Po pozdním návratu jsem stejně vstávala v devět, poobědvala a do dvou hodin jsem nebyla schopná ničeho, jenom se válet a pořád žrát. Když už jsem se konečně vschopila, tak jsem se akorát naštvala, protože mi sukně nedržela. Asi jsem v pase za ten týden zhubnula, takže jsem s tím musela něco vymyslet. Nakonec jsem tam všila tenkou gumu, takže alespoň jen problém vyřešen. Pak jsem hledala a vymýšlela jak udělat sailor límeček na tričko. Protože mě už od stroje všechno bolelo a pořád se mi trhala nit, šla jsem si nabarvit vlasy. Njednou bylo jedenáct a já do půlnoci zvládla tak akorát našít límeček a to jsem neměla ani ustřižené ani pozašité tričko a na šátek jsem ještě ani neměla vyhledanou látku...
   Ve čtvrtek, aneb v den odjezdu, jsem vstávala před šestou abych všechno stihla došít, což se mi povedlo, a hlavně si zabalila, což se mi s menší námahou povedlo též. Akorát se poředpokládaný a plánovaný odjezd posunul o hodinu. Po příjezdu do Prahy, kam jsem cestovala autem s rodinou, jsme zamířili do Zoo. Protože to rodina vzala jako výlet, tak  jsem si vůbec nestěžovala, Zaplatili mi teplé jídlo i vstup a navíc mě pak i s kufrem  dovezli až na místo konání Adviku. No neberte to! :D Ve čtvrtek se ale jinak nic nedělo. Získala jsem fosforeskující růžovou pásku, ubytovala se, potkala další číst tlupy a tak nějak vůbec nic nedělala a šla spát.
Můžete vidět tattooooo
  V pátek ráno jsem šla do sprchy (jsem čistotný tvor) a pak na přednášku. Ano na moji přednášku. A ta stála za straou belu, protože jsem potřebovala na víc než polovinu internet, který prostě vůbec nefingoval. Fuck it. Moje přednáška která měla oficiálně trvat hodinu a s internetem by trvala dvacet minut byla za necelou čtvrthodinu odprezentovná a já netušila co dělat. Nkonec mě zachránilo několik milých slečen, které měly dotazy a pak se zapojily do debaty o různých novějších i starších doramách a tak. A pokud si tento článek někdy některá z nich přečte, tak moc a moc děkuju. Po přednášce  jsme už jenom zabíjely čas než přijede další spoluúčastnice, takže jsme korzovaly mezi školou, parkem a supermarkety.Jinak se asi nic moc nedělo, Teda, nechala jsem si na papír napsat kaligrafickým štětcem Klára katakanou (ano KURARA :D) a teď mám ten papír v rámečku na poličce, a koupila si kousek mača bábovky, která byla vážně dobrá a rovnou k ní získala i recept :)
Z Japonské cukrárny
  V sobotu jsem měla cosplay, který nedopadl zrovna tak jak jsem očekávala z čehož jsem byla trochu smutná, ale tak co už. Máme s kamarádkou pár hezkých fotek a to úplně stačí :) Navíc měla v sobotu otevřena Japonská cukrárna, takže jsem si koupila spoustu jídla, ke kterému bych se normálně nejspíš nedostala.
  V neděli jsme byli jako všechny předchozí dny nejvíc venku s "partičkou" a postupně se loučili. Jedíné co jsem ten den udělala byla účast na závěrečném vyhlašování při kterém jsme byla neuvěřitelně nervózní, protože to pořád protahovali a já potřebovala stihnout vlak. A pak už spousta dojemného loučení a hurá strávit přes tři hodiny ve vlaku.
  Nemám z conu žádné extra zajímavé zážitky a musím říct, že oproti předchozím ročníkům byl vážně nudný, ale i tak se mi už stýská a pár slziček ukáplo. Doufám, že se se všema brzo setkám, nebo alespoň nějak přkonám ten poconový smutek.
  A s tímto neuvěřitelně dlouhým dvojčlánkem se loučím! :)
Mimochodem, totoje jeden z mála článků, kde jsou všechny fotky moje, tak si to užijte :D
Weirdo /ne moje/ foto na závěr :D


6 komentářů:

  1. Smím se ptát, kde ses nechala tetovat? :) (Tvé tetování je moc pěkné!)

    No jo, když má člověk přednášet, neradno se spoléhati na wi-fi, což jsi zjistila ne zrovna nejlepší cestou. Nespoléhala bych na internet ve škole, natož na Adviku nebo jiných conech. Vždycky všechno pěkně postahovat. Ale tak příště už budeš určitě lépe připravena na jakékoliv zádrhely :)
    A vítej v klubu dvacetiminutových přednášek :D Já to taky na hodinu prostě neumím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně ^^ V Olomouci v ulici dobrovského má studio origintattoo.blogspot.cz, pokud bys chtěla tak ti dám telefon :)

      Já pořád doufala, ale vůbec nic a pak se mi ani nedařilo to přepnout zpátky na prezentaci, takže jsme do toho už moc nedrbala. Pro jistotu :D Jé on je už i klub! Tak to se ráda připojím :D Ale co jsem byla na další přednášce, tak to byla ještě větší katastrofa než u mě, takže jsem se alespoň trochu uklidnila :D

      Vymazat
    2. Díky moc :) Koukala jsem na jejich tvorbu, ale upřímně to asi není styl, co zrovna hledám pro své plánované kérky, takže holt budu hledat dál ^^

      Ježišmarjá, a jaká teda vůbec byla úroveň přednášek? :D Přemýšlím, zda se vůbec mám ptát, jelikož jde o Advik, ale tak... :D

      Vymazat
    3. Jojo, rozumím :) Já už měla hotový "návrh" takže mně šlo hlavně o to ať je to "čisté" :D Snad jednou najdeš :)
      Já ani nevím jak bych to popsala. No prostě moje prezentace se alespoň držela těch základníh pravidel (nezahlcovat textem, odstavce, gramatika).Ale je faktem, že jsem zrovna moc přednášek nenavštívila, ne že by mi to vadilo, takže nemůžu podat celkové hodnocení :D

      Vymazat
  2. Nový vlasy ti moc sluší. Mě stačilo vidět, jak byly nervózní přednášející na Hallyu a tam moc lidí (alespoň podle mě) nebylo. Na přednášce o dramatech bylo asi tak deset až třináct lidí (a ta zrovna byla celkem zajímavá) a na většině ostatních bylo lidí do dvaceti. Takže si docela dovedu představit, jak nervózní si asi musela být. Ale tak máš to za sebou a třeba to bude příště lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      No jo, ono je to strašný mluvit i před deseti lidma :/
      Mám pocit, že já jsem se svou přednáškou tak nějak ani neurazila ani nenadhnula, snad příště :)
      Třeba jo, pokud se k tomu ještě někdy dostanu :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ