pátek 7. srpna 2015

7.8.15 - Už zase moc utrácím -_-

   Je to se mnou těžké. Pořád mám potřebu si něco kupovat. Ale aspoň díky tomu přispěju na tento web dalším článkem. Když už nic jiného...

Barva na vlasy, Jako zabít práčka (Lee) , zkrášlovací stuffy 
   Včera, to jest 6.8. jsme byly s kamarádkou a její sestrou na suši. A ano, byla to párty hárd. Nejdřív jsem myslela, že ani nedojedu. Přecejenom klimatizované autobusy jsou u nás nejspíš stále tabu. Řekněme si narovinu, včera bylo vážně nechutný horko. Ještě navíc jsem si na cestu autobusem vybrala snad nejlepší čas, prostě od 13 do 14. Přesně v tu dobu, kdy teploměry dosahovaly maxima se naše milá adminka rozhodla cestovat. Když jsem konečně dorazila do cílové stanice Olomouc a vlyezla z autobusu s obřím propoceným flekem na zádech, (Tím flekem si nejsem jistá, ale všichni co šli předemnou ho měli, takže nebudu trhat partu :D) tak jsem zjistila, nebo jsem se spíš utvrdila v tom, co už jsem tušila, že plastové boty na podpatku asi nebyly koupí roku. Takže jsem na nohy vypotřebovala všechny náplasti, které jsem si doma nastříhala a vyrazila směr dolní náměstí. Než se mi tam podařilo nějak dobelhat, tak uběhlo třičtvrtě hodiny. V tu dobu jsem si přestávala být jistá svou schopností přežít a odolávat vysokým teplotám... Protože kamarádka se sestrou ještě nebyly k nalezení, zalezla jsem si do chládku do kadeřnických potřeb. Nejdřív jsem chtěla jen stříbrný šampon, ale paní byla mírně neodbytná, takže jsem skončila se stříbrnou (no prostě šedou) barvnou na vlasy. Pokud se s k tomu o Vánocích opravdu dokopu, tak můžete očekávat super truper duper fotospam.
   Pak se mi pomocí mého mobilního chytrého přístroje podařilo se sesterským duem spojit a konečně jsme se dostaly na to dlouho očekávané suši. Můj velký plán byl jídlo nejdřív vyfotit, zahltit jím internet, a pak teprve komukoliv povolit se jej dotknout. Ale opak se stal realitou a dřív než jsem si uvědomila, že nemám fotku, tak byla polovina jídla pryč. Takže doufám, že vám bude stačit foto zbytků  a sesterského dua. Apšššššt nikomu neříkejte, že zveřejňuju fotky "cizích" lidí. To bude tajemství :D
  Náš plán pokračoval návštěnou antikvariátu. Já si den předtím vytipovala pár knížek které by mě zajímaly, ale víte jak to dopadlo? Tu o kterou jsem měla největší zájem už buť prodali, nebo ji někdo ukradl, nebo ji někdo schoval < ano zde mluvím stále o jené knížce. Další knížka byla zařazená mezi cizojazyčné a já nepřestávala doufat, že půjde o angličtinu. Nakonec byla v němčině. Na další hledání jsem už neměla moc nervy, takže jsem si našla Harper Lee - Jako zabít ptáčka, kterou mám v goodreads už nějakou dobu na want to read listu, a opustila jsem onen antikvariát.
  Po spoustě doporučení jsem si v úterý objednala a vytvořila svůj vlastní mixit. A protože jedno z výdejních míst bylo v Olomouci, nechala jsem si to objednat rovnou tam. Takže když už jsem tam byla, zašla jsem si jej vyzvednout, Jako první mě překvapila velikost tubusu. I když, na druhou stranu, za tu cenu bych snesla i větší. Můj cool mix měl 600gramů a mě se ho nedařilo nějak chytře nést. Takže jsme to zakotvily v kavárně crosscafe, která nás všechny nadchla. Takže jsme si daly ne jen kafe, ale i meloun s bílým vínem, což byla překvapivě dost dobrá kombinace. A navíc nás nadchnul košíček na záchodě, který obsahoval intimní hygienu, sprej na vlasy, hřeben... No prostě všechno co by člověk mohl na záchodě ptřebovat :D A já ke kávě rozbalila můj mix, který se mi vlastně tolik nepovedl, protože mi nechutná sušený physalis (hořkokyselá chuť prostě není pro mě). Na cestě na autobus jsme ještě zašla do drogééérie, kde jsem potřebovala houbičku na méjkáp, ale nakonec jsem skonšila ještě se dvěma štětečky od essence, protože prostě byly pastelový! A navíc můj štěteček na gelové linky (byl taky od essence) už je na tom dost špatně, takže potřeboval náhranu. No prostě já si to obkecám vždycky...
   A za co jste poslední dobou utráceli vy? Máte rádi šuši, nebo jste mu ještě nepřišli na chuť? Máte radši česku nebo anglickou transkripci? :D Mějte se fanfárově! 

1 komentář:

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ