úterý 18. srpna 2015

HAUL: Korejská kosmetika z "beautynetkorea.com"

   Mé drahé čtenářstvo, vítám vás po stoletích očekávání u jiného než deníčkového článku. Provolávejte mi slávu a stavěte mi svatyně. Po týdnu horeček se mi konečně daří sedět u počítače déle než pět minut. No prostě jupí jupí jé a už jdu na článek.
   Tak před týdnem a něco jsem se rozhodla, že můj obličej je totální katastrofa (to jesm ještě nevěděla že budu mít horečky, antibiotika a můj xicht celý opuchne a budu mít vyrážku no a prostě se bude dít spousta zajímavých věcí, které vás rozhodně nezajímají, ale já jimi ráda zahlcuji články :D). Nejprve jsem si chtěla objednat "CURE NATURAL AQUA GEL" který si kamarádka na adviku neuvěřitelně vychvalovala, ale když jsem po hodině hledání nesehnala levnější verzi než za 800,- rozhodla jsem se že radši nejdřív zkusím něco levnějšího a pokud nic nepomůže, tak ty peníze prostě obětuju. A tak jsem zašla na mou oblíbenou stránku s poštovným zadarmo a rozhodla jsem se, že si objednám tolik věcí ať mi to vyjde na lepší poštovné. Nejdříve jsem nutila kamarádky do objednávek, ale pak jsem zjistila, že těch 50USD mi nedělá nejmenší problém utratit.
   Nejprve jsem chtěla pět ódy na beutynetkorea, ale když mi přišel balík, tak jsem odhalila, že mi jednu věc neposlali. Takže ještě nevím jak to vyřeší, komunikují se mnou jednou za dva až tři dny, tak snad se to nějak vyřeší.
  Takže hezky od začátku, v pátek (den kdy už jsem neměla tak vysoké horečky a měla antibiotika) mi přišel balík, který byl naštěstí bratr ochotný od pošťačky přebrat. Dole můžete vidět porovnání balíku s mojí rukou a s Márvem. Ano konečně jsem pojmenovala moji cool lamu a jmenuje se Márvin, fakt cool že? 

   Z balíčku na mě vybafly metry a metry praskací fólie. Ne že bych si stěžovala, všechny jsem je narolovala na sebe a teď si ve volných chvílích relaxačně praskám bublinky.
sou seksí
    A pod metry bublinkové fólie byly... další metry bublinkové fólie! A pod nimi kinečně pár vozečů, ale pod vzorečky byly předměty zabaleny v další bublinkové fólii, ou jé!
   Teď velmi nezajímavé obrázky toho co si objednaly kamarádky se vzorečky, které jsem jim k tomu přihodila (vlevo rtěnka a vpravo BBcream s tužkou na oči):


   A teď začíná spam nekvalitních fotografií toho co jsem si objednala já, přičemž vám možná i prozradím proč že jsem to tak nutně potřebovala a hodím vám odkaz na originální obrázek,ten hezčí, a na stránku kde jsem to vzala. 

   Takže jako úplně první tu máme Holika Holika - Pig Nose Clear Black Head 3 Step Kit. Můj nos byl totálně zaďobkovaný a něde jsem četla, že zrovna tohle fakt pomáhá. Tak proč si rovnou navzít tři, že jo? Každopádně je to jedna z mála věcí, které jsem už z téhle objednávky vyzkušela a jsem s tím spokojená, takže se snad brzo dokopu k samostatnému článku s recenzí. (Ne že bych chtěla napsat na lioele tužky na rty recenzu už od začátku července, že?)
3ks za 6,80USD



   Když už jsem u těch vícekusových věcí, tak tu pak máme sadu sedmi plátýnkových masek na obličej Missha - 3D Fruits Sheet Mask Super Berry. Strašně jsem toužila po plátýnkové masce, protože prostě plátýnkový masky jsou hustý. A nikde se mi ji nedařilo sehnat až jendou jsem narazila na tuhle, jenomže byla jenom v sadě po sedmi a mě se nechtělo tolik utrácet, tak jsem si je hodila do wishlistu a když mi chybělo do těch 50ti dolarů, tak jsem si je přihodila do košíku. Teď jenom jestli nezklamou moji důvěru ve značku Missha.
7ks stojí 8,25USD

Neumím fotit i přes fotogeničnost tohot produktu T_T
   Tak ať si nenechávám to nejlepší nakonec budu pokračovat mým dlouhodobým must have Etude house - Precious Mineral Any Cushion. Prostě mi připadalo ohromě zázračné se nezašpinit při používání bbcreamu nebo mejkapu, takže. Objednala jsem si odstín N02 Light Beaige a nejdřív jsme se strašně bála, že mi ten odstán nebude vůbec sedět. Ale všechna božstva se nadmnou slitovala, protože jsem utratila tolik peněz, a ten odstín mi sedne. A proč jsem zrovna tohle neobjednávala z ebaye? Protože jsem za cenu, za kterou jsem mohla mít jenom orginální pordukt vybrala na beautynet verzi ve které vám přihodí i refill. Takže mě v podstatě originální pordukt vyšel na 200 a refill taky na 200, což je bezva, no ne? A ještě když mi ta barva vážně sedí. I když jsem málem vzala tu verzi bez náhradní náplně, čehož bych litovala dokonce svých dní, protože cena je tam úplně stejná...
Cena za produkt, nebo za podukt+refill je 16,15USD




   Jedno z pevních zklamání je Skinfood - Black sugar cleansing oil 170ml. Proč zklamal? Láhev netěstní (olej portéhá pokud zorvna láhev nestojí, ale leží nebo je nějak jinak nakloněná) a navíc produkt divně voní po citrónech... Na funkčnost si zatím stěžovat nemůžu, pořádně jsem se zatím nelíčila a mám ho hlavně kvůli odličování v zimě, takže uvidíme jak to půjde, nebo nepůjde. Snad všechno brzo úspěšně zrecenzuji... 
Prostě jsem chtěla zkusit něco od skinfood a chyběl mi odličovač, ale myslím si, že jsem si od téhle značky rozhodně mohla vybrat i lepší produkt.
Cena za 170ml lahvičku je 12,24USD




So much in detail, fakt rly
   A poslední došlou senzací je Holika Holika - Wonder drawing 24HR Auto Eyebrow. Moc si obočí nedokresluju, ale jednu tužku stejně vlastním. Akorát se mi milá tužtička dostala ke konci a já chtěla por případ nouze něco nového a když už jsme byla v tom, tak korejského. Tužka mě vyšla na nějakých 110Kč, což je, bych řekla, průměr. Akorát jsem si říkala, jak strašně tmavé to všechno bude, tak jsem di objednala verzli light brown, která je na mě prostě moc light. Ale zase třeba až si zase o vánocích obarvím vlasy (už má doma barvy), tak mi k nim to obočí s touhle barvou zase půjde líp. No prostě se to momentálně blbě hodnotí...
Cena za tužku (4 možné odstíny) je 4,50USD







  A to je z příchozích porduktů vše! To co mi zapomněli přihodit bylo Tonymoly Kiss Kiss Lovely Lip Patch 10g, takže vác budu nadále informaovat o dění okolo tohoto porduktu. Zůstaňte s námi, po reklamě jsme zpět! Dále mi v balíčku přišlo pár vzorečků a to ono banana handmilk, které můžete vidět u produktů pro kamarádky, dále "pandí kruhy na oči", masážní medový gel od skinfood, pandí krém na ruce a tak, no. Balík byl vážně slušně těžký, necelé kilo vážil. A všechny tyhle udělátka mě vyšly na necelých čtrnáctset. V blízké, nebo možná spíš vzdálenější době budoucí můžete očekávat recenze na některé tyto produkty a pokud budu šikovná budou to recenze i s fotkama :)
  Mějte se zdravě a bohatě! A do příštího článku zdar! :D

2 komentáře:

  1. Já jsem šla přes Student agency. Ono to jde i přes i jiné (tedy alespoň do Británie), ale Student je taková jistota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Student Agency jsem se dívala, ale tam by mě vzali nejdřív za dva roky a já jsem chtěla jet hlavně letos :(

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ