středa 2. září 2015

Lioele - Lip color stick Season 3

To jsem jednou sháněla oranžovou rtěnku. Nakonec jsem sehnala jenom tužku, která navíc není tolik oranžová. Co už, ne vždycky se všechno daří.


   Ať se neřekne, že jsem byla v posledním článku přehnaně negativní, tak to teď trochu vyrovnám přehnaně pozitivní recenzí.

   Když jsem sháněla tu oranžovou, narazila jsem na akci kde jsem si mohla koupit dvě za zvýhodněnou cenu a protože mám jednu výraznou rtěnku, řekla jsem si že další barvičky na rty uškodit nemůžou.
  Na výběr je mezi čtyřmi různými barvami a to (na obrázku zleva) Elly, Jessie, Candice, Rebecca. Barvy které tužky slibují jsou samozřejmě trošku přehnané, ale o přes to jsou velmi velmi velmi výrazné. Já jsem si koupila Jessie, která je nakonec víc do červena než oranžova a Candice, která je po přetření leskem stejná jako na fotce výše.
Normální rty, tužka na celých rtech/ ombré:
Omlouvám se za retardované rty, ale nevím jak se tvářit ať to nevypadá divně :/

  Barevnosti prostě nemůžu nic vytknout, ale pokud máte suché rty jako já, tak musíte pošítat s tím, že vám bude barva zalézat do vrásek no a že i přes slíbenou hydrataci vlastně skoro vůbec hydratovat nebude... Pokud bude další řada s trochu jinými odstíny, tak si sbírku ráda doplním :)

PS: Oranžové, jakožto vážně oranžové se nakonec dá docílit, pokud rty přetřete bb krémem a potom nanesete tenší vrstvičku tužky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ