úterý 1. září 2015

Tonymoly - Kiss Kiss Lovely Lip Patch

Tak mi včera konečně přišla "maska" na rty, kterou jsme si objednávala v rámci balíčku o kterém jsem psala v předchozím článkem. Přišla mi i s maskou dvojitá dávka vzorečků jakožto omluva, takže musím říct, že beautynetkorea je rozhodně důvěryhodný obchod kde má cenu nakupovat :)

Kiss Kiss Lovely Lip Patch (dále prostě ta maska)

   Když už mi konečně ta lip patch přišla, tak jsem si řekla, že ji musím vyzkoušet a třeba o ní i napsat, naneštěstí nemám moc odbré fotky, protože jsem to zkoušela až pozdě večer a bez světla to prostě s mým mobilem nejde :/
  Hned na začátek mě produkt zklamal, protože ho byla asi polovina. Nevím jestli to množství tonymoly tak šidí, nebo se to nějak teplem srazilo, ale pokud porovnáte co jsem dostala s tím na co vás lákají...
  Kromě toho, že byla masky menší, navíc byla i "přetržená" takže se na rty skoro nedala umístit. Když se mi to konečně povedlo, tak stejně pořád sjížděla. Maska mi připadal taková silikonová a ještě když byla napuštěná nějakým mazlavým produktem, tak jsem pokusy o udržení na rtech vzdala a šla si s ní lehnout, pak na rtech držela.
  Po dvaceti pěti minutách, které jsou prý nejlepší pro vstřebání jsem se produkt snažila "vťapkat" do rtů, ale více než na rtech byl produkt všude jinde. Po použití jsem si nevšimla, že by mi to rty nějak změnilo. Totiž jo změnilo, moje rty byly úplně ve stejném stavu jako po použití průhledného lesku, lepily se a trošičku leskly...¨
  A co vám produkt slibuje?
Revitalizaci suchých a drsných rtů. Zlepšení elasticity rtů. + Péči o okolí rtů díky velikosti.
Nevím jak si to mám představit, ale nemám pocit, že bych něco z toho zažila. Já osobně zůstávám u jeleního loje. O podobné masky na své suché rty se už nejspíš ani pokoušet nebudu...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ